تاریخ: ۰۹ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۴۹
بازدید: ۴۰
کد خبر: ۳۴۴۵۲۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
بخوانیم از رشد ۴۴ درصدی درآمد گهرزمین در خردادماه؛

افزایش ۵۸ درصدی میانگین درآمدی گهرزمین نسبت به سال گذشته

‌می‌متالز - "کگهر" در این ماه درآمد ۴ هزار و ۸۰۸ میلیارد تومانی را محقق ساخته است که نسبت به اردیبهشت‌ماه ۴۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش می‌متالز، شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار بالغ بر ۱۱۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان، اقدام به انتشار گزارش عملکرد ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری کرده است.

افزایش ۵۸ درصدی میانگین درآمدی گهر زمین نسبت به سال گذشته
"کگهر" در این ماه درآمد ۴ هزار و ۸۰۸ میلیارد تومانی را محقق ساخته است که نسبت به اردیبهشت‌ماه ۴۴ درصد رشد داشته است. درآمد تجمیعی معدنی و صنعتی گهرزمین، با رشد ۵۷ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به سطح ۲۵ هزار و ۲۹۴۱ میلیارد تومانی دست یافته است. میانگین درآمدی "کگهر" در شش‌ماهه ابتدایی سال مالی منتهی به آذرماه ۱۴۰۳، برابر با ۴ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، ۵۸ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۵۸ درصدی میانگین درآمدی گهر زمین نسبت به سال گذشته
درآمد یاد شده حاصل از فروش بیش از یک میلیون و ۴۲۱ هزار تن از محصولات این شرکت معدنی می‌باشد که روند صعودی خود را از ابتدای سال حفظ کرده است. مقدار فروش "کگهر" نسبت به اردیبهشت‌ماه، حدود ۴۳۰ هزار تن افزایش داشته است.

افزایش ۵۸ درصدی میانگین درآمدی گهر زمین نسبت به سال گذشته
پرفروش‌ترین محصول شرکت معدنی و صنعتی گهر زمین، همچون دوران گذشته، «گندله بورس کالا» بوده است که از این محل بیش از ۲۵۰۲ میلیارد تومان درآمد کسب کرده و ۵۵ درصد کیک درآمدی "کگهر" را شامل شده است.

افزایش ۵۸ درصدی میانگین درآمدی گهر زمین نسبت به سال گذشته
دومین محصول پرفروش "کگهر" کلوخه سنگ آهن می‌باشد که از فروش بیش از ۵۸۶ هزار تن از این محصول، درآمدی یک هزار و ۵۰ میلیارد تومانی را بدست آورده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده