تاریخ: ۱۰ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۱۷
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۴۴۵۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بیستمین روز ماه جاری؛

"کصدف" به مجمع خواهد رفت

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کاشی صدف سرام استقلال آباده با نماد "کصدف" در بیستمین روز ماه جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کاشی صدف سرام استقلال آباده، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ در استان فارس، شهر آباده به آدرس خیابان امام خمینی (ره) ساختمان شورای شهر، تالار شهرداری آباده برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

شایان ذکر است در اجرای ماده ۹۹ اصلاحیه قانون تجارت از سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی آنها که تمایل به حضور در جلسه فوق الذکر را دارند، درخواست می‏گردد با در دست داشتن مدرک شناسایی اصل (شناسنامه و کارت ملی) و وکالتنامه رسمی (برحسب مورد) در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۱۸ و ۱۹ تیرماه ۱۴۰۳ در وقت اداری به واحد سهام شرکت به نشانی: استان فارس، شهرستان آباده، کیلومتر ۵ جاده آباده-شیراز، شهرک صنعتی آباده، فاز دوم، کارخانه کاشی صدف سرام استقلال آباده و یا در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ از ساعت ۹:۰۰ صبح به محل برگزاری مجمع مراجعه و نسبت به اخذ برگه ورود به جلسه اقدام نمایند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده