تاریخ: ۱۰ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۰۱
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۴۴۶۵۴

پیام مدیرعامل «هیمکو» به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

‌می‌متالز - مهندس «محسن نادری» مدیرعامل شرکت مدیریت بین‌المللی همراه، جاده، ریل، دریا (هیمکو) دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن را با صدور پیامی تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی «هیمکو»، مهندس «محسن نادری» مدیرعامل شرکت مدیریت بین‌المللی همراه، جاده، ریل، دریا (هیمکو) فرا رسیدن دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن را طی پیامی به شرح زیر گرامی داشت:

بی‌شک نامگذاری دهم تیرماه در تقویم ایران به نام روز «صنعت و معدن» به دلیل نقش کلیدی این حوزه از اقتصاد و به ویژه توسعه ایران اسلامی است.

این روز فرصتی است تا به یاد آوریم که دست‌اندرکاران بخش صنعت و معدن که آفرینندگان آینده و خلاقان توسعه این کشور هستند.

بی‌گمان کسب موفقیت‌های بی‌بدیل تلاشگران صنعت و معدن نشانه‌ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این سرزمین است.

این روز را محضر تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم با استعانت گام‌های موثری در راستای ارتقا و تعالی صنعت و معدن برداشته شود و شاهد رونق بیش از پیش این بخش در کشور باشیم.

منبع: هیمکو

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد