تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۰۵
بازدید: ۱۹
کد خبر: ۳۴۴۸۰۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
گام‌های بلند فولاد هرمزگان جنوب به سمت جابه‌جایی رکورد‌های خود؛

مسیر هموار "هرمز" در پایان ۳ ماه نخست سال

‌می‌متالز - حجم عمده‌ای از مقدار فروش "هرمز" متعلق به فروش محصول «اسلب» در بازار داخلی با ۹۳ هزارتن بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد هرمزگان درسومین ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی، میزان درآمد عملیاتی خود را در این دوره مبلغی برابر با ۴ هزار و ۸۲ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رساند. میزان درآمدی که این شرکت فولادی شناسایی کرد مربوط به محصولات «اسلب، آهن اسفنجی» بود.

مجموع درآمدزایی فولاد هرمزگان جنوب در ۳ ماه گذشته برابر با مبلغ ۹ هزار و ۷۲ میلیارد تومان به ثبت رسید. هرمز توانست از فروش محصولات در بازار داخلی و خارجی در این دوره کسب درآمد کند. عمده‌ترین درآمدزایی شرکت در اختیار بازار داخلی بود که سهم ۶۱ درصدی را از فروش تجمیعی در اختیار داشت.

مسیر هموار هرمز در پایان 3 ماه نخست سال+بورس نیوز
درآمد صادراتی که فولاد هرمزگان جنوب در سومین ماه از سال جاری در کارنامه مالی خود آورد، برابر با یک هزار و ۵۸۶ میلیارد تومان بود، "هرمز" در نخستین فصل سال مجموه درآمدزایی خود از این بازار را به ۳ هزار و ۵۳۸ میلیارد تومان رساند.

درآمد‌های فولاد هرمزگان جنوب خردادماه ۱۴۰۳

شرکت فولاد هرمزگان جنوب میزان درآمد عملیاتی که در خردادماه سال جاری از فروش محصولات خود به ثبت رساند با افزایش ۲۶ درصدی در مقایسه با ماه گذشته همراه بود، اما لازم به ذکر است که این شرکت فولادی عملکرد مثبتی را در نخستین فصل سال از خود بر جای گذاشت و توانست به بیشترین میزان درآمدزایی خود در ۲ سال اخیر دست پیدا کند.

مسیر هموار هرمز در پایان 3 ماه نخست سال+بورس نیوز
"هرمز" در خردادماه میزان درآمدی که از فروش محصولات در بازار صادراتی در کارنامه مالی خود شناسایی کرد برابر با یک هزار و ۵۸۶ میلیارد تومان بود، این شرکت فولادی تا پایان خردادماه نیز توانست به درآمد تجمیعی ۳ هزار و ۵۳۸ میلیارد تومانی از فروش محصولات در بازار صادراتی دست پیدا کند.

مسیر هموار هرمز در پایان 3 ماه نخست سال+بورس نیوز
«اسلب (بازار داخلی)» در خردادماه سال جاری عنوان پرفروش‌ترین محصول هرمز را به نام خود زد. میزان درآمدی که از فروش این محصول شناسایی کرد برابر با ۲ هزار و ۳۰۶ میلیارد تومان بود. نرخ فروش اسلب در بازار داخل کشور ۲۴ میلیون و ۶۶۹ هزارتومان در ازای هر تن بود که نسبت به ماه گذشته تغییر خاصی را به همراه نداشت.

مقدار فروش محصولات شرکت "هرمز"

مسیر هموار
شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان فصل بهار نزدیک به ۱۹۵ هزارتن از محصولات تولیدی خود را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند. حجم عمده‌ای از این مقدار فروش متعلق به فروش محصول «اسلب» در بازار داخلی با ۹۳ هزارتن بود، فولاد هرمزگان جنوب در ۳ ماه سپری‌شده از سال مالی موفق به فروش ۴۱۷ هزارتن از محصولات خود شد.

مسیر هموار هرمز در پایان 3 ماه نخست سال+بورس نیوز
دیگر محصولاتی که توسط هرمز در این دوره به فروش رسید مربوط به آهن اسفنجی با ۱۵ هزار و ۸۶۹ تن و اسلب در بازار صادراتی برابر با ۸۵ هزار و ۶۰۲ تن بود.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده