تاریخ: ۱۳ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۱۲
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۳۴۴۹۱۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
مهدی کوهی درنشست خبری نمایشگاه معدن و متالورژی مشهد:

ریل سخت ذوب آهن اصفهان پیشران توسعه متروی مشهد

ریل سخت ذوب آهن اصفهان پیشران توسعه متروی مشهد
‌می‌متالز - مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان سه‌شنبه ۱۲ تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه در هفدهمین نمایشگاه معدن و متالورژی مشهد گفت: با تولید ریل سخت در این مجتمع عظیم صنعتی، ۲۵۰ تن از این محصول سال گذشته به متروی کلان شهر مشهد تحویل داده شد و در مجموعه تا کنون بیش از ۳ هزار تن ریل ذوب آهن به متروی مشهد تحویل داده شده است.

به گزارش می‌متالز، وی افزود: گواهی انحصاری ساخت داخل ریل توسط این مجتمع عظیم صنعتی از وزارت صمت اخذ شده است و کلیه پروژه‌های ریلی کشور با انواع ریل تولیدی ذوب آهن اصفهان در حال توسعه و پیشرفت است.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان با تولید ریل ملی و تیرآهن بال پهن هم اکنون پیشران توسعه راه‌آهن سراسری، متروی کلان شهر‌ها و صنعتی سازی ساختمان می‌باشد.

کوهی افزود: ریل تولیدی این مجتمع عظیم صنعتی بر اساس استاندارد روز دنیا هم اکنون در خطوط راه‌آهن کشور مانند میانه - اردبیل، همدان - سنندج، چابهار - زاهدان، رشت - کاسپین و... و همچنین خطوط متروی کلان شهر‌ها مانند مشهد، تهران، تبریز و اصفهان نصب شده است.

شایان ذکر است هفدهمین نمایشگاه تخصصی معدن و متالورژی از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ تیرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی فعالیت می‌کند. غرفه ذوب آهن اصفهان در سالن فردوسی این نمایشگاه، پذیرای دست‌اندرکاران، کارشناسان و فعالان این صنعت است.

ریل سخت ذوب آهن اصفهان پیشران توسعه متروی مشهد

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده