تاریخ: ۱۴ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۱۵
بازدید: ۳۰
کد خبر: ۳۴۴۹۳۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
رضا علیزاده رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

تلاشگران ذوب آهنی دست مریزاد، همتتان بلند و توانتان روز افزون باد

‌می‌متالز - رضا علیزاده رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از دستاورد‌های ذوب آهن اصفهان در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد، متالورژی، ریخته‌گری و صنایع وابسته (متافو تبریز) گفت: در اذهان همه مردم ایران، برند ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولیدکننده فولاد در کشور نهادینه شده است، مجتمع بزرگ صنعتی که از سالیان دور تاکنون مدیران و مهندسین آن در مجموعه‌های فولادی و معدنی اقصی نقاط کشور منشأ رشد و توسعه محسوب می‌شوند.

به گزارش می‌متالز، وی افزود: در سالیان دور تولید ریل در کشور آرزویی دست نیافتنی بود و لذا این محصول استراتژیک با هزینه‌های بسیار زیادی وارد می‌شد امروز از کنار ریل ملی با افتخار می‌گویم، تلاشگران ذوب آهنی دست مریزاد، همتتان بلند و توان تان روز افزون باد.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انشاا... در آینده نزدیک به اتفاق اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از این مجتمع عظیم صنعتی و افتخار آفرینی‌های آن بازدید می‌کنیم، اظهار داشت: از چالش‌ها و محدودیت‌های ذوب آهن در راستای رشد تولید محصولات ارزش آفرین مطلع هستیم و تلاش می‌کنیم این دغدغه‌ها برطرف شود تا ذوب آهن با تمرکز کامل به جهش تولید، در عرصه‌های مختلف بپردازد.

رضا علیزاده خاطرنشان کرد: صنعت فولاد کشور به عنوان پیشران اقتصاد غیرنفتی نقش بسیار موثری در توسعه کشور دارد و لذا چالش‌ها و محدودیت‌های این صنعت ارزش آفرین را به صورت ویژه در کمیسیون صنایع و معادن مجلس تا حصول نتیجه پیگیری می‌نماییم.

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده