تاریخ: ۱۶ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۰۹
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۴۵۰۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بیت‌کوین به پایین‌ترین رقم خود از فوریه سقوط کرد

‌می‌متالز - بیت‌کوین روز جمعه در چهارمین جلسه معاملاتی متوالی سقوط کرد و به کمترین میزان خود از فوریه تا کنون رسید.

به گزارش می‌متالز، بیت‌کوین روز جمعه در چهارمین جلسه معاملاتی متوالی سقوط کرد و به کمترین میزان خود از فوریه تا کنون رسید.

این در حالی است که نگرانی‌ها در مورد اقدام دولت‌ها، طلبکاران یک صرافی رمز ارز ورشکسته، و همچنین استخراج‌کنندگان برای فروش بزرگ‌ترین رمز ارز جهان افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، ارزش بیت‌کوین تا ۸ درصد کاهش یافت و به ۵۳۶۰۲ دلار رسید و سپس این کاهش اندکی بهبود یافت.

اکثر ارز‌های دیجیتال حتی با افزایش شاخص بازار‌های سهام به طور گسترده سقوط کردند و مجموعه‌ای از چالش‌های پیش روی صنعت رمزارز را برجسته کردند.

بیت‌کوین اکنون در حالی حدود ۲۵ درصد نسبت به رکورد ماه مارس خود کاهش یافته است که هیاهو‌ها در مورد این رمزارز قابل معامله در بورس آمریکا، جای خود را به ترس از افزایش نرخ بهره و عدم اطمینان از آینده سیاسی این کشور داده است.

علاوه بر این، مدیران صرافی ورشکسته Mt. Gox در حال بازگرداندن ۸ میلیارد دلار بیت کوین جمع شده به طلبکاران خود به طور مرحله‌ای هستند.

عدم اطمینان در مورد اینکه چه مقدار از آن در نهایت به فروش می‌رسد، بر بازار‌ها سنگینی کرده است.

به گفته مؤسسه تحلیلی Arkham Intelligence، یک کیف پول مرتبط با این صرافی روز جمعه ۲.۷ میلیارد دلار از توکن بیت‌کوین را جابه جا کرد.

همچنین نشانه‌هایی وجود دارد که مقامات آلمانی در حال آماده شدن برای فروش برخی از ۵۰۰۰۰ بیت‌کوینی هستند که قبلاً از مجرمان آنلاین ضبط کرده بودند.

در عین حال، ماینر‌های (استخراج‌کنندگان) بیت‌کوین تحت فشار هستند تا توکن‌ها را تخلیه کنند تا با تبخیر سودآوری مقابله کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده