تاریخ: ۱۶ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۰۳
بازدید: ۲۷
کد خبر: ۳۴۵۰۳۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

حضور کارکنان فولاد هرمزگان پای صندوق‌های رای/ فولاد هرمزگانی‌ها حماسه‌آفرینی را تکمیل کردند

‌می‌متالز - همگام با مردم در دور دوم چهارهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، کارکنان فولاد هرمزگان در لبیک به ندای رهبر، با حضور در پای صندوق رای سیار مستقر در شرکت، رای خود را در صندوق انداختند و در تعیین سرنوشت خود مشارکت کردند.

به گزارش می‌متالز، با برگزاری دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و کشیده شدن انتخابات به دور دوم برای دومین بار در تاریخ کشور، طبق قانون مرحل دوم یک هفته بعد برگزار شد. از این رو، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح روز جمعه پانزدهم تیر ماه، در سراسر کشور آغاز شد و مردم از همان ساعات نخست پای صندوق‌های رای حاضر شدند و در تعیین سرنوشت خود مشارکت کردند.

همانند هفته گذشته و دور نخست، دومین دور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور صندوق رای سیار، فرایند رای‌گیری در شرکت فولاد هرمزگان انجام شد و کارکنان این شرکت پرشورتر از دور قبل، در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت گسترده آحاد جامعه، پای صندوق رای حاضر شدند و رای خود را به صندوق انداختند. کارکنان فولاد هرمزگان با حماسه‌آفرینی و مشارکت خود در هر دو دور انتخابات ریاست جمهوری، نشان دادند که به سرنوشت کشور خود اهمیت می‌دهند و پای آرمان‌های ایران اسلامی تا آخر می‌ایستند.

حضور کارکنان فولاد هرمزگان پای صندوق‌های رای/ فولاد هرمزگانی‌ها حماسه‌آفرینی را تکمیل کردند

منبع: فولاد هرمزگان

عناوین برگزیده