تاریخ: ۱۶ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۴۴
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۴۵۰۵۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس:

ضرورت همگرایی برای افزایش تولید سنگ آهن در معدن ققنوس ذوب آهن اصفهان

‌می‌متالز - امیر توکلی رودی، نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه تخصصی معدن و متالورژی مشهد، با توضیحات مسوولین و کارشناسان حاضر در جریان آخرین دستاورد‌های این مجتمع عظیم صنعتی قرار گرفت.

ضرورت همگرایی برای افزایش تولید سنگ آهن در معدن ققنوس ذوب آهن اصفهان

به گزارش می‌متالز، وی در این بازدید گفت: پدر و مادر من هر دو بازنشسته ذوب آهن اصفهان هستند و افتخار دارم که عضو این خانواده بزرگ می‌باشم. ذوب آهن اصفهان به عنوان یک واحد صنعتی پیشرو، خدمات شایسته‌ای به صنعت کشور ارائه کرده است و امیدوارم در این منطقه بتوانیم تعامل و همکاری با این مجموعه بزرگ را توسعه بدهیم. 

نماینده مردم خواف و رشتخوار اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان به عنوان یکی از مصرف‌کننده سنگ آهن در سنگان حضور دارد و به تدریج با حل مشکلات، تولید سنگ آهن برای تامین مواد اولیه این مجتمع بزرگ در معدن ققنوس افزایش می‌یابد و ما هم هرگونه همکاری لازم را انجام می‌دهیم.

توکلی گفت: سنگان به لحاظ صنایع استخراجی یکی از نمونه‌های موفق در ایران و خاورمیانه است و لذا نگاه ویژه‌ای به جهت صنایع استخراجی و معدنی به این منطقه وجود دارد. با سیاستگذاری مناسب می‌توان در راستای توسعه زنجیره فولاد کشور در این منطقه گام‌های موثرتری برداشت.

وی افزود: ناترازی انرژی و مساله آب و همچنین مسائل زیرساختی در حوزه‌های حمل از جمله مواردی است که می‌توان با رفع آن از طریق یک نگرش همگرا و همسو در پهنه صنعتی و معدنی سنگان نتایج بسیار خوبی گرفت.

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده