تاریخ: ۱۷ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۴۵۱۹۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیام تقدیر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پی حضور پر شور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تبریک به دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب

پیام تقدیر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پی حضور پر شور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تبریک به دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پیامی مشارکت پرشکوه مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب شایسته جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش می‌متالز، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور غرورآفرین و پرشکوه ملت بزرگ ایران در انتخابات سرنوشت ساز ۱۵ تیرماه به درستی بیانگر درک و بینش عمیق مردمی است که با تاسی از خون پاک شهدا و رهنمود‌های مقام معظم رهبری وارد صحنه انتخابات شدند و بار دیگر اتحاد، همدلی و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

این رخداد بزرگ سیاسی و شور و شعور ملی ثابت کرد که ملت غیور ایران پای سربلندی و عزت میهن اسلامی خود ایستاده و با تدبیر و قاطعیت پاسخی خردمندانه به دشمنانی می‌دهد که در پی نا امید کردن مردم از پیشرفت، توسعه و سرافرازی سرزمینشان هستند.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان و کارگران پرتلاش و خدوم شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، حضور حماسی و پرشکوه ملت پای صندوق‌های رای را به پیشگاه مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و رئیس جمهور منتخب ملت، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان تبریک وتهنیت عرض می‌کنم و برای رئیس جمهور محترم آرزوی موفقیت روزافزون در مسیر خدمت به ملت بزرگ ایران را دارم.

امیدوارم در سال "جهش تولید با مشارکت مردم"، تلاش همه فعالان در عرصه اقتصاد، صنعت و معدن در دوره جدید بیش از پیش ارتقا یابد و همه دست در دست هم برای سربلندی، رشد و پیشرفت همه جانبه کشور گام برداریم. 

مجتبی حمیدیان 
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق

عناوین برگزیده