تاریخ: ۱۷ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۲۹
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۴۵۱۹۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل شرکت سنگ آهن با حضور در محل امور بازنشستگی فولاد منطقه بافق:

بازنشستگان باید در اتاق‌های فکر نقش‌آفرین باشند

بازنشستگان باید در اتاق‌های فکر نقش‌آفرین باشند
‌می‌متالز - به مناسبت روز "خانواده و تکریم بازنشستگان" مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در محل امور بازنشستگی کارکنان فولاد منطقه بافق حضور یافته و از دفتر بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ضمن تبریک این روز به بازنشسته‌ها در این رابطه گفت: در حال حاضر بازنشسته‌ها بروز و ظهوری که باید ندارند. این عزیزان باید در تمام زمینه‌ها فعال باشند. وی افزود: بازنشسته‌ها از کار افتاده نیستند بلکه همه سر حال و سر زنده هستند و می‌توانند بسیاری از کار‌ها را تازه با تجربه خیلی بالاتری انجام دهند. ولی الان طوری است که کنار گذاشته شده‌اند و این خوب نیست.

حمیدیان تصریح کرد: یک سری کار‌ها هست که جنس آدم‌های سن و سال دار بهتر می‌توانند انجام دهند. بازنشسته‌ها می‌توانند در اتاق‌های فکر برای پیشبرد امور ایده بدهند و کمک کنند. باید یک سری قالب‌ها طراحی شود که بازنشسته‌ها بیایند و نقش‌آفرینی کنند.

وی توصیه کرد: برنامه‌هایی که برگزار می‌کنید بگذارید خود بازنشسته‌ها انجام دهند. بازنشسته‌ها باید بیایند و در کار‌ها محور باشند. استفاده از بازنشستگان در امور مختلف در آنها و جامعه نشاط ایجاد خواهد کرد.

بازنشستگان باید در اتاق‌های فکر نقش‌آفرین باشند

منبع: سنگ آهن مرکزی ایران-بافق

عناوین برگزیده