تاریخ: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۲۲
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۳۵۱۲۱۹
سرویس خبر : اجتماعی
گپ‌و‌گفتی خودمانی با مدیر دفتر تهران سنگ آهن مرکزی ایران

روابط‌ عمومی یعنی لابی‌گری

روابط‌ عمومی یعنی لابی‌گری
‌می‌متالز - گپ‌و‌گفتی خودمانی با «سینا علیمحمدی» مدیر دفتر تهران سنگ آهن مرکزی ایران در خبر فوری؛ در این گفتگو‌ها بناست، تجربه‌نگاری از مدیران حوزه روابط عمومی و مارکتینگ و ارتباطات رقم بخورد.

به گزارش می‌متالز به نقل از خبر فوری، "روابط عمومی یعنی لابی"؛ این دیدگاه «سینا علیمحمدی» در مورد روابط‌ عمومی است که می‌گوید البته نگاه دیگر بزرگان و فعالان روابط عمومی این نیست!

«سینا علیمحمدی» فعال رسانه و مدیر دفتر تهران سنگ آهن مرکزی در گفتگویی با خبرفوری از تجربه‌های متفاوت خود در روابط عمومی می‌گوید.

او معتقد است: روابط‌ عمومی یک کار با آرامش و پر صبر باید باشد! ولی بعضی مواقع عجله و سرعت هم چاشنی کار می‌شود! وب‌سایت و اپلیکیشن تهران من، پروژه‌ی یک ماهه فاوا شهرداری بسیار تجربه خاص و متفاوتی بود!

«سینا علیمحمدی» مدیر روابط‌ عمومی سابق فاوا شهرداری تهران در دوره دکتر حناچی بوده است.

عدم مشروعیت رسانه رسمی در افکار عمومی تجربه متفاوت، سخت و پیچیده‌ای را برای روابط‌ عمومی مجموعه‌های وابسته به دولت و حاکمیت رقم می‌زند!

در ادامه می‌گوید: روابط عمومی یعنی لابی!

این دقیقا یعنی چی؟

«سینا علیمحمدی» که خود سابقه‌ای طولانی در فعالیت رسانه‌ای دارد، می‌گوید: دیتا و اطلاعات مهمه! مثلا شما زودتر بفهمی وزیر بالاسری کیه، این قسمتی از روابط‌عمومی است ...

در ادامه این گفتگو سوال‌هایی بر مبنای تجربه زیسته و پرسش‌های شخصی مطرح شد.

سوال‌هایی نظیر اینها:

  • معیار‌های روابط‌ عمومی موفق چیست؟
  • چه افرادی برای روابط عمومی موفق باید همراه مدیر روابط عمومی باشد؟
  • ابزار‌های روابط‌ عمومی چیست؟
  • شغل مورد علاقه شما چیست؟
  • چه جوری دوس داری بمیری؟
  • سبک زندگی یک مدیر روابط عمومی چگونه است؟
  • احساس و عواطف یک مدیر روابط عمومی چگونه است؟
  • روابط‌ عمومی یعنی لابی‌گری چه جوریه؟

مشروح گفتگوی «سیدمحمدمهدی امیرواقفی» با «سینا علیمحمدی» را در ادامه ببینید.

تعداد بازدید : 8

منبع: خبر فوری

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده