تاریخ: ۱۶ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۳۸
بازدید: ۳۰
کد خبر: ۳۴۵۰۸۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
براساس اعلامیه منتشرشده در کدال مشخص شد:

تغییرات در هیات مدیره «ایران تایر»

‌می‌متالز - شرکت تولیدی ایران‌تایر (پتایر) تغییرات ایجادشده در ترکیب اعضای هیات‌ مدیره شرکت را برای اطلاع سهامداران اعلام کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت تولیدی ایران‌تایر (پتایر) با درج اطلاعیه‌ای در کدال اعضای جدید هیات‌مدیره شرکت و نمایندگان آنها و سمت هر یک را معرفی کرد.

براساس این اطلاعیه عباس کریمی به‌ نمایندگی از شرکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان رئیس هیات‌ مدیره فعالیت خواهد کرد.

محمدجواد منصوری به‌ نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران نایب‌رئیس هیات‌ مدیره خواهد بود. دیگر اعضای هیات‌ مدیره نیز محمدحسین قائمی به نمایندگی از شرکت ره‌نگار خاورمیانه پارس، محمدمهدی شمسایی به نمایندگی از شرکت پیوندتجارت آتیه‌ایرانیان و هادی امیرشقاقی به نمایندگی از شرکت انرژی‌گسترسینا خواهند بود.

گفتنی است ریاست سابق هیات‌ مدیره نیز در اختیار علی خلیلی بود. شرکت تولیدی ایران‌تایر کار خود را با جذب تکنولوژی اولیه از جنرال‌تایر آمریکا برای تولید تایر‌های سواری، تجاری، کامیونی و اتوبوسی، کشاورزی و راهسازی آغاز کرد.

در سال‌های اخیر این شرکت با جذب تکنولوژی از شرکت ماتادور اقدام به عرضه نسل جدید محصولات رادیال سواری، شاسی‌بلند، ون و رادیال تجاری کرده و توانسته است به یکی از تامین‌کنندگان استراتژیک بازار تایر ایران تبدیل شود.

با اخذ این تکنولوژی و نوسازی تجهیزات تولید و استفاده از تجهیزات رباتیک، محصولات ایران‌تایر ازجمله معدود محصولات دارای ایمارک در کشور بوده و از نظر نرمی و مقاومت سایشی یکی از بهترین محصولات در بازار ایران هستند.

همچنین ایران‌تایر با به‌روزآوری محصولات زراعی، راهسازی، تجاری بایاس و کامیونی و اتوبوسی بایاس توانسته است جایگاه اول را در این گروه محصولات به‌دست آورد و در بازار نام تجاری خود را مطرح کند.

با حمایت سرمایه‌گذارانی مانند شرکت انرژی‌گسترسینا، سرمایه‌گذاری ملی ایران و سایر سرمایه‌گذاران، این شرکت برنامه توسعه خود را تدوین کرده و در قالب پروژه تاسیس کارخانه دوم خود در شهر سمنان قصد دارد تا جایگاه خود را ارتقا داده و به یکی از ۳ شرکت برتر تولید کننده تایردر کشور تبدیل شود.

در حال‌حاضر محصولات ایران‌تایر در تمام کشور و در بیش‌از ۴۳۰ نمایندگی و بیش‌از ۱۰۰ مرکز خدمات پس از فروش توزیع شده و عرضه می‌شود. همچنین محصولات ایران‌تایر در خطوط تولید خودروسازانی مانند ایران‌خودرو، سایپا، پارس‌خودرو، زامیاد، تراکتورسازی ایران، تراکتورسازی ارومیه و سایر خودروسازان در سال‌های اخیر عرضه شده است.

همچنین ۱۲درصد سهم تولید تایر کشور به این شرکت تعلق دارد. به‌زودی و هم‌زمان با تاسیس کارخانه دوم ایران‌تایر، این سهم به بیش‌از ۳۰درصد خواهد رسید. ایران‌تایر محصولات جدید خود را به کشور‌های ارمنستان، آذربایجان، ترکمنستان، افغانستان، پاکستان، عراق، کشور‌های حاشیه جنوب خلیج‌فارس، آفریقا عرضه کرده و به‌زودی وارد بازار اروپای‌شرقی خواهد شد.

منبع: اخبار خودرو (دنیای خودرو)

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین