تاریخ: ۱۶ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۳۹
بازدید: ۱۲
کد خبر: ۳۴۵۱۱۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
با حضور معاون علمی و رئیس صندوق نوآوری؛

برگزیدگان هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران معرفی می‌شوند/ تجلیل از فولاد مبارکه

‌می‌متالز - مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران امروز شنبه شانزدهم تیرماه در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود و فولاد مبارکه نیز در این رویداد ملی مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

به گزارش می‌متالز، هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران (IRAMIT ۲۰۲۳) با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، محمدصادق خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و منوچهر منطقی مشاور وزیر صمت و با معرفی و تقدیر از برگزیدگان این دوره، امروز شنبه شانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۳ تا ۱۹ در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک https://evnd.co/hS۴R۳ برای حضور در این مراسم ثبت‌نام کنند.

جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران توسط انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این رویداد، ارائه یک مدل بلوغ برای ارتقا قابلیت‌های فناوری و نوآوری در سازمان‌ها طراحی شده است تا بتوانند با شناخت چالش‌های خود در هر مرحله، گام‌هایی به‌سوی رقابت‌پذیری پایدار بردارند.

این مدل در جهت ارزیابی عناصر نظام ملی نوآوری و طراحی اکوسیستم مناسب برای توسعه فناوری و نوآوری در کشور طراحی شده است. تاکنون ۷ دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت برگزار شده است.

گفتنی است شرکت فولاد مبارکه نیز در هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران به عنوان شرکت برتر تجلیل خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین