تاریخ: ۲۰ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۳۱
بازدید: ۳۸
کد خبر: ۳۴۵۵۴۰
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت:

نقش مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت در حوزه‌های علمی، پژوهشی و تقویت آرمان‌های شهدا نقشی کلیدی است

نقش مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت در حوزه‌های علمی، پژوهشی و تقویت آرمان‌های شهدا نقشی کلیدی است
‌می‌متالز - فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت، گفت: ما در حوزه علمی و پژوهشی و همچنین تقویت آرمان‌ها، راهبرد‌ها و ماموریت‌های وزارت در زمینه‌های صنعت، معدن و تجارت را با جدیت تمام دنبال می‌کنیم.

به گزارش می‌متالز، «سیدابراهیم حسینی» فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت، در نشست تخصصی زیرساخت‌های یادمان‌های شهدای غرب کشور و راهیان نور که با حضور مدیرکل صمت و هیات رئیسه اتاق اصناف استان آذربایجان غربی برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین از حضور حداکثری مردم بیدار دل در انتخابات ریاست جمهوری تشکر و قدردانی کرد و گفت: انتخابات به‌حمدالله توانست آرامش و تعادلی را در کشور بوجود آورد و دل حضرت آقا را شاد کرد که جای بسی خوشحالیست.

وی افزود: البته ما نیز سرباز وطن هستیم و پاسدار ولایت که با جدیت این خدمت را ادامه می‌دهیم و در مسیر رشد و توسعه گام برمی‌داریم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت، با بیان اینکه بسیج امروزه در همه‌ی عرصه‌ها (اقتصادی؛ سیاسی و اجتماعی) نقش خود را ایفا می‌کند، ادامه داد: نقش بسیج وزارت صمت نقش سنگینی است، که در دو حوزه برنامه‌ها را دنبال می‌کنیم، در حوزه علمی و پژوهشی راهبرد‌ها و ماموریت‌های وزارت در زمینه‌های صنعت، معدن و تجارت را دنبال می‌کنیم و نقش بعدی تقویت آرمان‌ها است که وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان وزارت معین در چند ماموریت و چند استان برای تقویت یادمان‌های شهدا حضور داشته است.

وی تصریح کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت زحمت کشیدند و یک نماینده تام الاختیار در ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور معرفی کردند و مفتخرم بنده را که بعنوان فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت هستم معرفی کردند که بتوانم ماموریت‌های ستاد هماهنگی راهیان نور کشور را دنبال کنم.

در ادامه جلسه رئیس سازمان بسیج اصناف آذربایجان‌غربی ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که اصناف اولین گروهی بودند که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند.

سرهنگ عبدی یادآور شد: هنوز هم باب شهادت باز است و ما هر چند روز یکبار شهیدی را در استان تشییع می‌کنیم، به این روحیه شهادت طلبی نیاز داریم و از طرفی به موضوع راهیان نور نیز نیاز داریم، بی‌دلیل نبود که حضرت امام (ره) فرمودند راهیان نور حرکت با برکتی است؛ برکت یعنی حضور در همه حوزه‌ها و موضوعات.

رئیس سازمان بسیج اصناف آذربایجان‌غربی همچنین گفت: ما از این طرح با کمال افتخار استقبال می‌کنیم و از طرف اصناف این اطمینان خاطر را می‌دهیم که هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت، هرچند که مردم استان در اربعین با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و خدمت به زائران، عشق و وفاداری خود را به امام حسین نشان دادند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده