تاریخ: ۱۹ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۰۷
بازدید: ۳۹
کد خبر: ۳۴۵۶۸۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

برگزاری وبینار رایگان «نویز و ارتعاشات در خودرو»

برگزاری وبینار رایگان «نویز و ارتعاشات در خودرو»
‌می‌متالز - ششمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی راهکار‌های فناوری در صنعت خودرو با عنوان کلینیک فناوری خودرو، به صورت رایگان برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، این وبینار یک‌شنبه سی و یک تیر ماه با موضوع «نویز و ارتعاشات در خودرو» به صورت آنلاین برگزار می‌شود. درک مشتریان از کیفیت و عملکرد خودرو‌ها به شدت تحت تاثیر تجربه شنیداری آنها حین رانندگی و میزان ارتعاشات حس شده در خودرو قرار دارد. در واقع نویز و ارتعاشات از شاخص‌ترین عوامل تمایز برند‌های خودروسازی در ذهن خریداران به شمار می‌روند.

در این جلسه، با مرور اصول و مفاهیم اساسی و کاربردی این حوزه، رویکرد‌ها و روش‌های مبتنی بر شبیه‌سازی و مدل‌سازی دیجیتال معرفی خواهند شد.

در این وبینار، چالش‌های منحصر به فرد NVH در خودرو‌های برقی و راه‌حل‌های کلاسیک و نوآورانه برای طراحی و کنترل نویز و ارتعاشات نیز بررسی خواهند شد. علاوه بر این، به رویکرد‌های مختلف تحلیل مسیر‌های انتقال نویز و ارتعاشات و ملاحظات و الزامات اندازه‌گیری‌های تجربی این حوزه پرداخته می‌شود.

مباحث مطرح شده در این وبینار، مقدمه‌ای کاربردی برای علاقه‌مندان به حوزه طراحی، تحلیل و محاسبات مهندسی با رویکرد نوین در خودرو‌های مدرن است و می‌تواند گامی برای شروع فعالیت حرفه‌ای در این حوزه محسوب شود. 

در این نشست علاوه بر امکان پرسش و پاسخ، نیاز‌های فناورانه گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه‌های مرتبط نیز اعلام خواهد شد.

در وبینار مذکور، سرفصل‌هایی، چون اصول و مفاهیم کلیدی، چالش‌ها و راه‌حل‌ها در خودرو‌های برقی، ابزار‌ها و تکنیک‌های CAE، طرحی و کنترل نویز و ارتعاشات، ملاحظات و الزامات آزمون‌های تجربی و معرفی رویکرد‌های تحلیل مسیر‌های انتقال تشریح می‌شود. 

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی https://evnd.co/dJS۲b در این وبینار شرکت کنند.

منبع: ایکوپرس

عناوین برگزیده
واگذاری ۱۷۲ هکتار از اراضی ملی جهت ساخت نیروگاه خورشیدی و تجدیدپذیر به ایرالکو و بهره‌برداری از فاز نخست پروژه ۸۰ مگاواتی مولد اضطراری شرکت آلومینیوم ایران
با حضور سهامداران عمده و اعضای هیات مدیره ایرالکو، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی، مدیر امور اراضی استان مرکزی و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای باختر انجام شد؛

واگذاری ۱۷۲ هکتار از اراضی ملی جهت ساخت نیروگاه خورشیدی و تجدیدپذیر به ایرالکو و بهره‌برداری از فاز نخست پروژه ۸۰ مگاواتی مولد اضطراری شرکت آلومینیوم ایران