تاریخ: ۲۷ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۲۰
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۴۶۰۴۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

ادامه روند نزولی قیمت مس

ادامه روند نزولی قیمت مس
‌می‌متالز - روز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه، قیمت مس در «LME» نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱۱۴ دلار کاهش یافت و به ۹ هزار و ۵۶۵ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۲۵ تیرماه، ۱٫۲ درصد معادل ۱۱۴ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۲ درصد افت را تجربه کرد و به ۹ هزار و ۵۶۵ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه ۲۵ تیرماه، ۹ هزار و ۶۷۹ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه، ۱٫۱ درصد معادل ۱۰۹ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۲ درصد افت پیدا کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می‌دهد موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه با افزایش ۶ هزار و ۱۵۰ تنی، از ۲۱۰ هزار و ۳۲۵ تن به ۲۱۶ هزار و ۴۷۵ تن رسیده است.

روز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۵۹ دلار بر تن گزارش شد که نسبت به روز دوشنبه ۲۵ تیرماه، با افزایش پنج دلار بر تنی همراه بود.

منبع: کالاخبر

عناوین برگزیده