تاریخ: ۲۵ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۱۲
بازدید: ۳۴
کد خبر: ۳۴۵۹۲۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

شرکت ملی مس در تدارک خدمات‌رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی

شرکت ملی مس در تدارک خدمات‌رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی
‌می‌متالز - سومین جلسه ستاد اربعین شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین، مدیران مجتمع‌های تولیدی و اعضای ستاد به منظور هماهنگی بیشتر جهت خدمات‌رسانی شایسته‌تر به زائران در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در این جلسه ضمن تشکر از روند اجرای مصوبات قبلی با تأکید بر اجرای برنامه‌های مدون به مناسبت اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه مجتمع‌های مس سرچشمه، مس شهربابک، سونگون و درآلو در نقاط مرزی و مشخص شده در خاک عراق موکب برپا می‌کنند، لازم است هر چه سریع‌تر جانمایی موکب‌های اربعین به طور دقیق مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه مجتمع مس سونگون در مرز مهران، مجتمع مس درآلو در نجف اشرف، مجتمع مس سرچشمه و شهر بابک به ترتیب در کربلای معلی و ریمدان سیستان و بلوچستان اقدام به برپایی موکب خواهند کرد، گفت: با توجه به اهمیت خدمات‌رسانی شایسته، شرکت ملی صنایع مس در مدرسه شیخ مفید واقع در کربلا، همانند سال گذشته موکب برپا می‌کند و پذیرای زائران اباعبدالله الحسین (ع) خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین با تأکید بر بازدید میدانی مسوولان موکب‌های اربعین گفت: باید هر چه سریع‌تر در خصوص نحوه خدمات‌رسانی در حوزه درمان، تغذیه، آب آشامیدنی و اسکان تصمیم‌گیری شود.

وی با تأکید بر توجه ویژه به حوزه فرهنگی در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: برای اشاعه فرهنگ ناب حسینی و در کنار شناساندن فرهنگ مقاومت و الگوی انقلاب اسلامی باید از ابزار‌های فرهنگی مانند توزیع بسته‌های فرهنگی، کتاب، بروشور و تبلیغات محیطی بهره گرفت.

دکتر «حسین مدرس خیابانی» افزود: نیازسنجی‌های لازم باید از سوی مجتمع‌ها و ستاد اربعین صورت گیرد تا به بهترین شکل زمینه خدمت‌رسانی فراهم شود؛ همچنین از مترجم عربی و سایر زبان‌ها به منظور ارتباط بهتر با زائران در موکب‌ها استفاده شود.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
واگذاری ۱۷۲ هکتار از اراضی ملی جهت ساخت نیروگاه خورشیدی و تجدیدپذیر به ایرالکو و بهره‌برداری از فاز نخست پروژه ۸۰ مگاواتی مولد اضطراری شرکت آلومینیوم ایران
با حضور سهامداران عمده و اعضای هیات مدیره ایرالکو، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی، مدیر امور اراضی استان مرکزی و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای باختر انجام شد؛

واگذاری ۱۷۲ هکتار از اراضی ملی جهت ساخت نیروگاه خورشیدی و تجدیدپذیر به ایرالکو و بهره‌برداری از فاز نخست پروژه ۸۰ مگاواتی مولد اضطراری شرکت آلومینیوم ایران