تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۲:۲۲
بازدید: ۳۵
کد خبر: ۳۴۵۵۷۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرعامل شرکت ملی مس در جلسه کمیته راهبردی:

تولید یک میلیون تن کاتد مس تا پایان برنامه هفتم توسعه دست‌یافتی است/ تلاش همه‌جانبه برای دستیابی به اهداف ترسیم شده

تولید یک میلیون تن کاتد مس تا پایان برنامه هفتم توسعه دست‌یافتی است/ تلاش همه‌جانبه برای دستیابی به اهداف ترسیم شده
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران هدفگذاری تولید یک میلیون تن کاتد مس را در پیش دارد و حتما با قدرت به سمت تحقق آن حرکت خواهد کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، دکتر «حسین مدرس خیابانی» در جلسه کمیته راهبردی شرکت ملی صنایع مس ایران که با حضور اعضا برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) اظهار کرد: کمیته راهبردی در شرکت ملی صنایع مس ایران یک کمیته تشریفاتی نیست و باید درباره همه مسائل کلان شرکت، راهبرد‌های آتی و عملیاتی، باید‌ها و نباید‌ها در همه حوزه‌های مأموریتی شامل تولید و عملیات، منابع انسانی، بازرگانی و سایر حوزه‌ها نظر و پیشنهاد ارائه کند.

وی افزود: ما انتظار داریم اعضای این کمیته در بحث تولید، فروش، ساخت داخل، توانمندسازی نیروی انسانی و به طور کلی جهت‌گیری‌های اصلی شرکت ملی صنایع مس اثرگذار بوده و نقشی کلیدی ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه موضوع تولید یک میلیون تن کاتد مس در یک افق و چشم‌انداز برنامه‌ریزی‌شده و حتما دست‌یافتنی است، افزود: اگرچه که رسیدن به این سطح تولید تا پایان برنامه هفتم توسعه ممکن است با سختی‌ها و مشکلاتی همراه شود، اما مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران این هدف‌گذاری را در پیش دارد و حتما با قدرت به سمت تحقق آن حرکت خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: طرح تولید یک میلیون تن کاتد مس حتما باید دارای پیوست‌های فناوری، مالی، منابع انسانی و همچنین پیوست فرهنگی و مسوولیت اجتماعی باشد؛ لذا کمیته راهبردی با ارائه پیشنهاد‌های کاربردی، در تدوین این پیوست‌ها مشارکت کنند.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین