تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۵۰
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۴۶۶۵۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی خبر داد؛

حمایت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از تحقق سلامت الکترونیکی در کشور

حمایت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از تحقق سلامت الکترونیکی در کشور
‌می‌متالز - رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: گفتگو با کسب‌وکار‌ها در راستای تسهیل فرآیند‌ها و رفع موانع باتوجه به تحقق شعار سال انجام می‌گیرد.

به گزارش می‌متالز، «امین کلاهدوزان» رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در بازدید از شرکت نوین فناوران همراه ساینا و کسب‌وکار‌ دکتر ساینا، گفت: گفتگو با کسب‌وکار‌‌ها در راستای تسهیل فرآیند‌ها و رفع موانع باتوجه به تحقق شعار سال انجام می‌گیرد تا بتوانیم ضمن شناسایی موانع و نیاز‌های فعالین زیست‌بوم تجارت الکترونیکی، نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت تحقق سلامت الکترونیکی در کشور افزود: سلامت الکترونیکی در راستای تسهیل امور مردم بوده و یکی از سیاست‌های مهم و راهبردی مرکز است.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به چالش‌های فعالیت کسب‌وکار‌‌ها در حوزه سلامت الکترونیکی، تصریح کرد: چالش‌های فعالیت کسب‌وکار‌‌ها در حوزه سلامت الکترونیکی با کمک خود آنها و تعامل با دستگاه‌های ذی‌ربط برطرف و بخشی در حال اقدام برای رفع موانع است.

وی در این بازدید، اظهار کرد: سلامت مردم مساله مهمی است در نتیجه با حساسیت بسیار پیگیری می‌شود البته نباید این حساسیت مانع از ورود کسب‌وکار‌‌های تجارت الکترونیکی به این حوزه شود.

کلاهدوزان با اشاره به توسعه فضای رقابتی، گفت: حمایت از توسعه فضای رقابتی در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم و بهبود فضای کسب‌وکار‌، ضروری است که اکنون در مرکز تتا به‌ویژه در ارتباط با بازار‌های نوظهور از جمله سلامت الکترونیکی در حال انجام است.

وی با اشاره به مساله مهم فرهنگ‌سازی بهره‌برداری مردم از خدمات شرکت‌های تجارت الکترونیکی، تاکید کرد: فرهنگ سازی بهره‌برداری مردم از خدمات شرکت‌های تجارت الکترونیکی یک وظیفه راهبردی است و اکنون انجام می‌شود.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی همچنین گفت: البته فرهنگ‌سازی هم در جامعه و هم در حاکمیت یک برنامه‌ریزی مشخص و مدون و نیازمند همکاری دستگاه‌ها و البته فعالین این زیست‌بوم دارد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده