تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۲۵
بازدید: ۳۰
کد خبر: ۳۴۶۶۷۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
حدادی در تشریح نشست امروز کمیسیون صنایع:

آئین‌نامه واردات خودرو‌های کارکرده بررسی شد/ ابهامات آئین‌نامه باید در دستوالعمل رفع شود

آئین‌نامه واردات خودرو‌های کارکرده بررسی شد/ ابهامات آئین‌نامه باید در دستوالعمل رفع شود
‌می‌متالز - عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: از آنجاکه آئین‌نامه واردات خودرو‌های کارکرده دارای ابهامات و ایراداتی است باید در تدوین دستورالعمل مربوطه این ایرادات برطرف شود.

به گزارش می‌متالز، علی حدادی در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه دوم مرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، به حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت و نیرو و معاونان آنها در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستورکار نخست کمیسیون در نشست امروز بررسی آئین‌نامه واردات خودرو‌های کارکرده بود، ادامه داد: از آنجاکه آئین‌نامه واردات خودرو‌های کارکرده دارای ابهامات و ایراداتی است باید در تدوین دستورالعمل مربوطه این ایرادات برطرف شود.

وی اضافه کرد: ازآنجاکه برای واردات خودرو موضوع ارز بسیار اهمیت دارد مقرر شد که این موضوع در جلسه‌ای دیگری با حضور مسوولان بانک مرکزی و وزیر صمت مورد بررسی قرا رگیرد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم بررسی موضوعاتی مانند مشکلات شهرک‌های صنعتی، توسعه صنایع و عملکرد وزیر صمت را از دیگر موضوعات بررسی شده در کمیسیون صنایع و معادن برشمرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی تامین برق موردنیاز صنایع با حضور وزیر نیرو را دومین دستورکار نشست کمیسیون متبوعش برشمرد و ادامه داد: اعضای کمیسیون گلایه‌های خود در حوزه قطعی برق چاه‌های کشاورزی و صنایع را بیان کردند، این قطعی برق خسارت‌های بسیاری به کشاورزان وارد کرده که وزارت نیرو باید اقدامات مناسبی در این زمینه انجام دهد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده