تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۳۲
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۴۶۷۲۶
سرویس خبر : انرژی
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران:

دکل حفاری الوند سال ۱۴۰۴ آماده انجام عملیات حفاری می‌شود

دکل حفاری الوند سال ۱۴۰۴ آماده انجام عملیات حفاری می‌شود
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران با بیان اینکه دکل حفاری الوند بهمن پارسال برای انجام تعمیرات اساسی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های داخلی به کیش منتقل و از اسفند تعمیرات آن آغاز شده است، گفت: با توجه به پیشرفت مناسب برنامه تعمیراتی، پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا اردیبهشت سال آینده، آماده انجام عملیات حفاری شود.

به گزارش می‌متالز به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، «علیرضا مهدی‌زاده» روز سه‌شنبه (دوم مرداد) در بازدید از روند تعمیرات اساسی دکل حفاری الوند در منطقه عملیاتی کیش بیان کرد: با توجه به محدودیت‌های موجود بازار دکل دریایی در کشور، بازگشت این دکل، نقش مهمی در انجام عملیات و کاهش هزینه‌های تعمیرات چاه‌های منطقه سیری خواهد داشت.

وی افزود: آخرین بار، بیش از ده سال پیش تعمیرات این دکل در خارج از کشور انجام شده، اما هم‌اکنون این کار از سوی پیمانکاران داخلی در حال انجام بوده و از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

بر اساس این گزارش، در این بازدید شهسوار ارغش، مدیر منطقه عملیاتی کیش ضمن قدردانی از حمایت‌های همه‌جانبه مدیرعامل شرکت درباره تسریع در پرداخت‌ها و تفویض اختیارات به تیم منطقه عملیاتی در فرآیند برگزاری مناقصات، گزارش کاملی از اقدام‌های انجام شده در دوره تحویل‌گیری دکل، پیشرفت و چالش‌های اجرای پروژه مطرح کرد.

منبع: شانا

عناوین برگزیده