تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۳۱
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۴۶۹۹۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

قیمت محصولات کرمان موتور امروز ۶ مرداد ۱۴۰۳/ افزایش ۵ میلیون تا ۵۰ میلیون تومانی خودرو‌ها + جدول

قیمت محصولات کرمان موتور امروز ۶ مرداد ۱۴۰۳/ افزایش ۵ میلیون تا ۵۰ میلیون تومانی خودرو‌ها + جدول
‌می‌متالز - قیمت محصولات کرمان موتور امروز ۶ مرداد ۱۴۰۳ در اکثر محصولات این شرکت به استثنای یک مدل با افزایش قیمت رو‌به‌رو شد.

به گزارش می‌متالز، قیمت محصولات کرمان موتور امروز ۶ مرداد ۱۴۰۳ مانند سایر محصولات داخلی و مونتاژی با شدت و میزان متفاوت در اکثر محصولات به استثنای هیوندای توسان که ۴۰ میلیون تومان افت کرده، روند افزایشی را در پیش گرفتند.

با توجه به نرخ دلار به عنوان عامل موثر در بازار خودرو، اکثر محصولات مونتاژی بر خلاف روز گذشته که روند ثابت داشتند امروز با افزایش قیمت‌ها به کار خود ادامه دادند.

قیمت محصولات کرمان موتور

بازار خودرو‌های مونتاژی امروز تقریبا در اکثر محصولات با روند رو‌به رشد ادامه‌دار شد.

هیوندای توسان امروز به عنوان تنها محصول شرکت کرمان موتور روند نزولی را در برگرفته و با افت ۴۰ میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کی‌ام‌سی T۸ یک پیکاپ دو دیفرانسیل شرکت خودروسازی کرمان موتور است که امروز ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته و به محدوده یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان رسیده است.

جک S۵ به عنوان یکی از کراس‌اوور محبوب بازار شناخته شده است که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود و از نوسانی‌ترین محصول این شرکت بشمار می‌رود که با صعود ۳۰ میلیون تومانی قیمت یک میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سی J۷ یکی از سدان مقرون به صرفه این شرکت، با رشد ۳۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان رسید.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده