تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۴۹
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۴۷۲۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
شرکت فرابورس رقم زد؛

رشد ۳۱ درصدی درآمد‌های "فرابورس"

رشد ۳۱ درصدی درآمد‌های
‌می‌متالز - شرکت تأمین سرمایه نوین میزان درآمدی که در چهارمین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۲۱ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت فرابورس با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۵۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۶ هزار و ۹۵۶ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال ۱۴۰۳ که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست از بخش‌های «حق درج و پذیرش، حق عضویت کارگزاران و کارمزد معاملات» درآمد کسب کند.

رشد ۳۱ درصدی درآمد‌های
شرکت تأمین سرمایه نوین میزان درآمدی که در چهارمین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۲۱ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در تیرماه از خدمات خود شناسایی کرد رشد ۳۱ درصدی را نسبت به ماه گذشته نیز نشان می‌دهد. از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت فعال در حوزه تأمین سرمایه در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۷ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

رشد ۳۱ درصدی درآمد‌های
بیشترین درآمدزایی که شرکت فرابورس در تیرماه سال ۱۴۰۳ به ثبت رساند مربوط به «کارمزد معاملات» با ۱۳ میلیارد تومان بود، میزان درآمد حاصل‌شده از بخش کارمزد معاملات در چهارمین ماه دربرگیرندة ۶۶ درصد از درآمد ماهانه "فرابورس" بود. مابقی درآمد‌هایی که شرکت فرابورس از بخش‌های «حق درج و پذیرش و حق عضویت کارگزاران» شناسایی کرد دربرگیرنده ۱۹ و ۱۵ درصد بوده است.

رشد ۳۱ درصدی درآمد‌های
منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده