تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۲۶
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۴۷۳۶۶
سرویس خبر : انرژی

نقش مهم نفت و گاز اروندان در پایداری برق خوزستان

نقش مهم نفت و گاز اروندان در پایداری برق خوزستان
‌می‌متالز - شرکت نفت و گاز اروندان با اقدام‌های جهادی در روز‌های گرم و کمبود برق، با انتقال توان بیش از ۳۰۰ مگاوات برق به شبکه سراسری خوزستان، سهم بسیاری در پایداری این انرژی مهم در این استان داشته است.

به گزارش می‌متالز به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، این شرکت همزمان با افزایش دما و کمبود برق در کشور و استان خوزستان با همه ظرفیت وارد عمل شد و با انتقال توان بیش از ۱۵ مگاوات برق به شبکه توزیع اهواز، مشکل افت ولتاژ و خاموشی‌های مکرر در بسیاری از مناطق، به‌ویژه بخش اسماعیلیه تا روستا‌های مسیر خرمشهر را برطرف کرد.

همچنین این شرکت با انتقال توان بیش از ۳۰۰ مگاوات برق به شبکه سراسری خوزستان، سهم بسزایی در تأمین و پایداری برق مورد نیاز استان داشته است.

شرکت نفت و گاز اروندان با توجه به این اقدام‌ها، تنها به فکر تولید نفت و گاز نیست، بلکه نقش مسوولیت اجتماعی خود را نیز به‌خوبی ایفا می‌کند.

عبدالله عذاری‌اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، با قدردانی از تلاش‌های همکاران این شرکت برای تأمین برق پایدار شبکه سراسری و توزیع برق اهواز، بر تداوم این اقدام‌ها تا پایان فصل گرما تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت تأمین برق پایدار برای ساکنان مناطق اطراف تأسیسات شرکت، از برنامه‌ریزی برای بهبود هرچه بیشتر وضع برق در آینده خبر داد و گفت: این اقدام نشانه‌ای از تعهد این شرکت به ایفای نقش مسوولیت اجتماعی است.

بسیاری از صنایع تولیدی در استان خوزستان به‌عنوان مصرف‌کننده برق شهری، سهمی از مصرف برق استان را به خود اختصاص می‌دهند که در پی آن بخش مصارف خانگی همیشه با مشکلاتی روبه‌روست، ازاین‌رو شرکت نفت و گاز اروندان از طریق پُست برق غرب کارون با تأمین برق تأسیسات نفتی خود، برای کمک‌رسانی و تأمین برق شبکه سراسری و شهر‌های همجوار اقدام کرده است.

منبع: شانا

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین