تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۱۵
بازدید: ۹
کد خبر: ۳۴۹۸۴۶
سرویس خبر : انرژی

افزایش ۱۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت در اروندان

افزایش ۱۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت در اروندان
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از انجام اقدام‌های فنی و افزایش ۱۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت در این شرکت خبر داد.

به گزارش می‌متالز به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، «عبدالله عذاری‌اهوازی» روز شنبه (۲۷ مرداد) در نشست تولید این شرکت ضمن قدردانی از اقدام‌های انجام‌شده در برداشت از چاه‌های ۹ و ۳۴ دارخوین گفت: با تعمیرات و اقدام‌های انجام‌شده در این دو چاه حدود ۱۰ هزار بشکه به تولید شرکت افزوده شد و ادامه چنین روندی شرکت را بیش از پیش به تحقق برنامه‌های تولیدی خود نزدیک می‌کند.

وی با اشاره به اقدام کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان در رفع نشتی اخیر خطوط لوله نفت در آزادگان جنوبی، ضمن قدردانی از آنها افزود: بار نخست نیست که این‌گونه اتفاقی در این شرکت و صنعت نفت رخ می‌دهد و در گذشته نیز بار‌ها شاهد صحنه‌های جهادی بوده‌ایم.

افزایش ۱۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت در اروندان

تصویب ساختار تازه شرکت نفت و گاز اروندان

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان تصریح کرد: ساختار تازه این شرکت با حمایت ویژه مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و سخت‌کوشی همکارانم در اداره سیستم‌ها و روش‌های این شرکت سرانجام تصویب و نهایی شد. ساختار تازه، بهینه‌سازی شده است و زمینه را برای رشد و پیشرفت شرکت و استفاده بهینه از نیرو‌های متخصص فراهم می‌کند.

عذاری‌اهوازی با اشاره به چالش‌های موجود در بخش پیمانکار نیروی انسانی ادامه داد: تحقق وعده‌های پیمانکار و پرداخت حقوق در زمان مقرر از دغدغه‌های ماست، ازاین‌رو تأکید می‌کنم حقوق و مزایای کارکنان نیروی ارکان ثالث حداکثر تا هفته نخست و موعد مقرر هر ماه پرداخت شود.

وی پیگیری پرداخت به‌ موقع حقوق کارکنان را در دستور نشست‌های تولید قرار داد و گفت: زیر پوشش قرار دادن بیمه تکمیلی همه کارکنان از دیگر موضوع‌های مهمی است که مدیران باید در اجرای آن اهتمام ویژه داشته باشند تا هیچ‌ یک از کارکنان بدون بیمه تکمیلی نمانند.

منبع: شانا

عناوین برگزیده