تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۰۱
بازدید: ۸
کد خبر: ۳۴۷۴۱۳
سرویس خبر : صنایع کوچک
با حضور مسوولان دولتی و بخش خصوصی؛

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن و فرآورده‌های سلولزی گشایش یافت

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن و فرآورده‌های سلولزی گشایش یافت
‌می‌متالز - هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه ۱۴۰۳ با حضور بیش از ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی افتتاح شد.

به گزارش می‌متالز، در آیین گشایش این نمایشگاه «مهدی صادقی نیارکی» نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، «صدیف بیک‌زاده» عضو هیات مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، رؤسای انجمن‌های تخصصی مربوطه و جمعی از فعالان صنفی و اقتصادی حضور داشتند.

این نمایشگاه امروز سه‌شنبه نهم مردادماه آغاز شده و تا روز جمعه ۱۲ مردادماه از ساعت ۸ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای علاقمندان خواهد بود.

حمایت از توانمندی‌های داخلی، تبادل اطلاعات و بررسی همکاری‌های مشترک از اقدامات و برنامه‌های رویداد نمایشگاهی امسال به شمار می‌آید.

امسال بخش ویژه‌ای به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها اختصاص داده شده است تا این شرکت‌ها بتوانند جدیدترین خدمات و فعالیت‌های نوآورانه خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند؛ همچنین مجموعه‌ای از جدیدترین تولیدات کاغذ، ماشین آلات و مواد اولیه حوزه کاغذ و صنایع وابسته به نمایش در آمده است.

همچنین «مونا ابرو فراخ» مدیرکل دفتر صنایع سلولزی، چاپ و نوشت افزار وزارت صنعت، معدن و تجارت بازدیدی از نمایشگاه داشت و از نزدیک در جریان مهمترین توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی این حوزه قرار گرفت.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده