تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۴۰
بازدید: ۱۹
کد خبر: ۳۴۷۵۵۸
سرویس خبر : انرژی
در ۳ ماه نخست امسال انجام شد

توزیع بیش از ۱۶۰ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در جایگاه‌های آذربایجان شرقی

توزیع بیش از ۱۶۰ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در جایگاه‌های آذربایجان شرقی
‌می‌متالز - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۱۶۰ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در سه ماه نخست امسال در جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه آذربایجان شرقی توزیع شده است.

به گزارش می‌متالز به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، «ناصر راشدی» با اشاره به اهمیت توسعه صنعت سی‌ان‌جی به ویژه بخش حمل‌ونقل در رشد اقتصادی و کاهش آلایندگی محیط‌زیستی، گفت: در سه ماه نخست امسال با مصرف این مقدار سی‌ان‌جی در بخش حمل‌ونقل استان، معادل ۱۶۰ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی شده است.

وی ادامه داد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به منظور عمل به مسوولیت اجتماعی، با ارائه مشوق‌های ویژه به بخش حمل‌ونقل عمومی، ازجمله تبدیل رایگان خودروهای عمومی باری و مسافری و تعویض مخازن فرسوده و تاریخ‌گذشته تاکسی‌ها، در ایفای نقش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه توجه به ابعاد داخلی توسعه اقتصادی کشور مصمم است.

شایان ذکر است تأمین و توزیع بخش حمل‌ونقل استان با ۱۸۸ جایگاه عرضه فرآورده نفتی و ۱۷۶ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی با کار و تلاش شبانه‌روزی خادمان عرصه سوخت‌رسانی انجام می‌شود.

منبع: شانا

عناوین برگزیده