تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۴۵
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۴۷۵۵۹
سرویس خبر : انرژی

فراخوان شناسایی راهکار‌های فناورانه و نوآورانه چاه هوشمند منتشر شد

فراخوان شناسایی راهکار‌های فناورانه و نوآورانه چاه هوشمند منتشر شد
‌می‌متالز - پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت به‌منظور دانش‌بنیان‌کردن این صنعت راهبردی، رونق بازار فناوری و ایجاد رقابت سالم بین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در کشور، فراخوان شناسایی راهکار‌های نوآورانه تأمین نیاز‌های فناورانه شرکت مهندسی و توسعه نفت، به‌عنوان طرف تقاضا در زمینه چاه‌های هوشمند، برگزار می‌کند.

به گزارش می متالز به نقل از پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، این مجموعه بر اساس مأموریت ذاتی خود در تأمین نیازهای فناورانه صنعت نفت، همچنین شبکه‌سازی و توسعه بازار فناوری، در فراخوان شناسایی راهکارهای فناورانه و نوآورانه چاه هوشمند از همه شرکت‌ها، هسته‌ها و گروه‌های صاحب دانش و فناوری فعال در حوزه بالادستی صنعت نفت با تمرکز بر طراحی، مهندسی، خرید و ساخت تجهیزات تکمیل هوشمند به عنوان طرف عرضه فناوری دعوت می‌کند.

شرکت‌های متقاضی باید پیشنهادها و راهکارهای فناوارنه و نوآورانه‌ خود را در محورهای مدیریت تولید از چاه افقی طویل و لایه‌های تولیدی مختلف در میدان یادآوران، تولید غیریکنواخت در میدان آذر، تولید آب در میدان یاران، تولید آب و شن در میدان‌های پایدار غرب، آبان و چشمه‌خوش و تولید گاز و آسفالتین در میدان دارخوین برای پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز ارسال کنند.

مهلت ثبت‌نام و دریافت پیشنهادها و راهکارها از ۹ تا ۱۹ مرداد است و پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت پس از اتمام مهلت ثبت‌نام فراخوان و دریافت پیشنهادها، پیشنهادهای ارسال‌شده را با نظر متخصصان این حوزه بررسی می‌کند و پیشنهادها و راهکارهای منتخب را در اختیار شرکت قرار می‌دهد تا در نشست‌های رودرروی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان با شرکت، نشست‌های B2B را برگزار کند. پیش‌بینی می‌شود این فرآیند تا پایان مرداد ادامه داشته باشد و سرانجام بر اساس نظر داوران و متخصصان بهترین پیشنهادها و راهکارها انتخاب می‌شود و مراحل امضای قرارداد و واگذاری پروژه در دستورکار قرار می‌گیرد.

این فراخوان با هدف تأمین نیازهای فناورانه صنعت نفت، همچنین تحقق بازار فناورانه‌ از طریق استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مجموعه‌های دانش‌بنیان، عواید و ارزش افزوده‌ قابل‌ توجهی برای طرف‌های عرضه و تقاضا در بر خواهد داشت.

فراخوان شناسایی راهکار‌های فناورانه و نوآورانه چاه هوشمند منتشر شد

منبع: شانا

عناوین برگزیده