تاریخ: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۳۹
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۴۷۸۸۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
بخوانیم از عملکرد شرکت جهان فولاد سیرجان در تیرماه؛

کسب درآمد تجمیعی ۷.۳ هزار میلیارد تومانی "فجهان"

‌می‌متالز - "فجهان" در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۳۴ درصدی همراه بود. این شرکت فولادی در ۴ ماهه سال جاری از فروش محصول در داخل کشور به درآمد ۷ هزار و ۳۵۶ میلیاردتومانی رسیده است. همچنین "فجهان" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۴ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳۶ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو شده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت جهان فولاد سیرجان با سرمایه ثبت شده ۱۱ هزار میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳۷.۵ هزار میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری از رشد ۳۴ درصدی درآمدماهانه خود نسبت به دور مشابه سال گذشته خبر داده است.


میزان درآمدی که شرکت جهان فولاد سیرجان در این ماه به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد یک هزار و ۷۳۳ میلیارد تومانی رسیده است. 

"فجهان" در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۳۴ درصدی همراه بود. این شرکت فولادی در ۴ ماهه سال جاری از فروش محصول در داخل کشور به درآمد ۷ هزار و ۳۵۶ میلیاردتومانی رسیده است. همچنین "فجهان" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۴ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳۶ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو شده است.


بیشترین درآمدزایی که شرکت جهان فولاد سیرجان از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «میلگرد» با ۷۹۵ میلیارد تومان بود درآمدی که "فجهان" از فروش این محصول در خردادماه به دست آورد برابر با ۴۶ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «میلگرد» بیشترین درآمدزایی را برای جهان فولاد سیرجان محصول «شمش» به خود اختصاص داده است.


شرکت جهان فولاد سیرجان از این محل به درآمد ۷۴۳ میلیارد تومانی از فروش ۳۳ هزار و ۴۹۱ تنی به دست آورده است.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده