تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۰۷
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۴۷۹۲۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

بخش معدن زنجان با برگزاری نمایشگاه توسعه می‌یابد

بخش معدن زنجان با برگزاری نمایشگاه توسعه می‌یابد
‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: این استان ظرفیت‌های قابل توجهی در بخش معدن دارد که می‌توان با برگزاری هدفمند نمایشگاه معدن و صنایع معدنی برای رشد و توسعه این بخش اقدام کرد.

به گزارش می‌متالز، مجید گلشنی روز یکشنبه در چهارمین جلسه کمیته برگزاری نمایشگاه معدن و صنایع معدنی در استان، افزود: با حضور واحد‌های تاثیرگذار معدنی در نمایشگاه معدن و صنایع معدنی استان، زنجیره ارزش مواد معدنی استان تکمیل و زمینه ایجاد ارتباط بین واحد‌های معدنی فراهم می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگ در حوزه معدن و صنایع معدنی شناسایی می‌شوند و ارتباطات لازم با این واحد‌ها شکل می‌گیرد.

این مقام مسوول تصریح کرد: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این نمایشگاه تبیین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان و برگزاری جلسات و انعقاد تفاهم نامه‌ها در این راستاست.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: برگزاری غرفه ویژه فعالان عرصه معدن و صنایع معدنی استان با حضور مدیران دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در راستای رفع مشکلات و موانع موجود در مسیر فعالیت واحد‌های معدنی و صنایع معدنی استان از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه در استان خواهد بود.

نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین‌آلات معدنی و راهسازی، خدمات و تجهیزات وابسته از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ مردادماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان برگزار می‌شد.

استان زنجان حدود ۴۰۰ معدن دارد که در حال حاضر نیمی از آنها فعال است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) زنجان

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین