تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۵۵
بازدید: ۱۵
کد خبر: ۳۴۷۹۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سهم ۹۳ درصدی سرمایه‌گذاری‌های بورسی گروه مالی صبا تأمین؛

صعود ارزش بازار "صبا" به ۵۷.۹ همت

صعود ارزش بازار
‌می‌متالز - شرکت گروه مالی صبا تأمین در ۵۶ شرکت بورسی و غیربورسی سرمایه‌گذاری کرده است. بخش عمده‌ای از این سرمایه‌گذاری‌ها متعلق به شرکت‌های پذیرفته‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار است. سرمایه‌گذاری‌های "صبا" در شرکت‌های بورسی به بهای تمام‌شده ۱۶ هزار و ۳۵۸ میلیارد تومان، سهمی ۹۳ درصدی از کل سرمایه‌گذاری این شرکت را شامل می‌شود.

به گزارش می‌متالز، شرکت گروه مالی صبا تأمین در گزارش عملکرد ماهانه منتهی به تیرماه، ارزش بازار خود را به ۵۷.۹ هزار میلیارد تومان (همت) رسانده است.

صعود ارزش بازار
این شرکت در این دوره موفق به کسب رشدی نزدیک به ۵ درصد از محل ارزش بازار بورسی خود شده است. همچنین، بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های بورسی "صبا" به مبلغ ۱۶.۳ همت به ثبت رسیده که نسبت به خردادماه حدود ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش داشته است.

صعود ارزش بازار
شرکت گروه مالی صبا تأمین در ۵۶ شرکت بورسی و غیربورسی سرمایه‌گذاری کرده است. بخش عمده‌ای از این سرمایه‌گذاری‌ها متعلق به شرکت‌های پذیرفته‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار است. سرمایه‌گذاری‌های "صبا" در شرکت‌های بورسی به بهای تمام‌شده ۱۶ هزار و ۳۵۸ میلیارد تومان، سهمی ۹۳ درصدی از کل سرمایه‌گذاری این شرکت را شامل می‌شود.

صعود ارزش بازار
از سوی دیگر، سرمایه‌گذاری‌های غیربورسی "صبا" در تیرماه به ۲ هزار و ۹۸ میلیارد تومان رسیده است که در مقایسه با خردادماه ۱۰۰ میلیارد تومان کاهش یافته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده