تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۱۶
بازدید: ۸۹
کد خبر: ۳۴۸۰۳۶
سرویس خبر : زمین شناسی

بازدید رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح از مرکز پژوهش‌های کاربردی علوم زمین البرز

بازدید رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح از مرکز پژوهش‌های کاربردی علوم زمین البرز
‌می‌متالز - امیر سرتیپ دوم مجید فخری معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح و هیات همراه وی با همراهی دکتر علیرضا شهیدی معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور از این مرکز بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، این بازدید در راستای تفاهم‌نامه دوجانبه بین دو سازمان و سابقه تعاملات در گذشته و همچنین آشنایی با توانمندی‌ها و امکانات سازمان در بخش‌های پژوهشی، عملیاتی و آزمایشگاهی مرکز پژوهش‌های کاربردی علوم زمین البرز صورت گرفت.

شایان ذکر است؛ چندی پیش به‌منظور گسترش مناسبات علمی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دوطرف در راستای اجرای منویات فرماندهی معظم‌کل قوا مبنی بر لزوم حرکت انقلابی در مسیر رفع موانع و مشکلات تولید دانش و جنبش نرم‌افزاری تفاهم‌نامه مشترک به امضای دو طرف رسید و رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور به همراه جمعی از مدیران و معاونان خود از بخش‌های مختلف سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح شامل مرکز تعیین موقعیت و ناوبری، مرکز سنجش از دور، گروه ژئودینامیک دفاعی، مرکز کارتوگرافی، مرکز مطالعات جغرافیایی، مرکز آبنگاری و اقیانوس‌شناسی و موزه خلیج‌ فارس‌ و.. نیز بازدید کرد.


منبع: سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور

عناوین برگزیده