تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۵۵
بازدید: ۳۵
کد خبر: ۳۴۸۲۴۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رونمایی از سامانه جامع مدیریت پروژه‌های چادرملو

رونمایی از سامانه جامع مدیریت پروژه‌های چادرملو
‌می‌متالز - همایش رونمایی از (سامانه جامع مدیریت پروژه‌های چادرملو) با پیام مهندس امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در پیام مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به این همایش تصریح شده است: کمک به اقتصاد رو به رشد و مقاومتی کشور و اجرای پروژه‌های زیرساختی، با استفاده از بروزترین و بهترین راه‌ حل‌ها، تکیه بر نیروی انسانی متعهد و متخصص و به کارگیری فناوری روز در سطح استاندارد‌های جهانی امکان‌پذیر خواهد بود. از این رو در این برهه از زمان، بر اساس نظام توسعه و راهبرد پروژه‌ها در گروه چادرملو و در راستای مدیریت بهتر پروژه‌ها، ارتقای جریان و ثبت دانش و اطلاعات حاصل از آنها، "سامانه جامع مدیریت پروژه‌های چادرملو" راه‌اندازی شده است.

وی افزوده است: انتظار می‌رود کلیه شرکت‌ها، مجریان طرح‌ها و مدیران پروژه‌ها، ضمن بهره‌برداری از این سامانه، ارتباط موثر و سازنده‌ای با آن برقرار کنند و با ایجاد یک ارتباط دوطرفه موثر با نظام نظارت بر پروژه‌ها و سامانه مذکور، اثرات راهبردی در پیشبرد پروژه‌ها و اعتلای گروه معظم چادرملو داشته و همچون همیشه برای ایران و ایرانیان افتخارآفرین باشند.

همچنین دکتر خرم معاون مالی و سرمایه انسانی چادرملو طی سخنانی با اشاره به روند فعالیت‌های رو به رشد شرکت گفت: چادرملو با در اختیار داشتن کل زنجیره تولید فولاد، در نظر دارد در آینده نیز به تولید ورق، لوله‌های بدون درز، فولاد‌های آلیاژی و خاص، فروآلیاژ‌ها و الکترود گرافیتی هم دست یابد. 

وی افزود: در سال ۱۴۰۲، فروش چادرملو ۵۶ همت و سود خالص ۲۵ همت بود که ۶۴ درصد این سود خالص معادل حدود ۱۶ همت در پروژه‌ها سرمایه‌گذاری شده است. 

معاون مالی و سرمایه انسانی چادرملو تاکید کرد: از آنجا که وظیفه ما صیانت از سرمایه سهامداران حقیقی و حقوقی است، نظارت و کنترل روند اجرایی پروژه‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است. بنابراین طراحی و پیاده‌سازی این سامانه این امکان را برای مجموعه چادرملو فراهم می‌سازد تا رصد دقیق و به روزی از مراحل کار و پیشرفت طرح‌ها داشته باشد.

بر اساس همین گزارش در ادامه این مراسم، مهندس تاج‌پور سرپرست معاونت توسعه چادرملو و مهندس حسینی مدیرعامل شرکت CPG پارس به‌عنوان بازوی نظارتی و کنترل راهبردی چادرملو در سخنانی با اشاره به در دستور کار بودن بیش از ۷۰ پروژه توسعه‌ای در زنجیره فولاد و طرح‌های زیر بنایی افزودند: بهره‌گیری از این سامانه جامع توان کنترل و نظارت مجموعه از روند پیشرفت پروژه‌ها را افزایش داده و قادر خواهیم بود در هر لحظه به صورت برخط آخرین وضعیت پروژه‌ها را بر اساس شاخص‌های مختلف مدیریتی رصد نموده و تصمیم‌سازی دقیق‌تری داشته باشیم.

در پایان این مراسم جزئیات بهره‌برداری از این سامانه توسط متخصصان این حوزه برای شرکت‌های سرمایه‌پذیر و مدیران پروژه و مجریان طرح‌های چادرملو تشریح شد.

عناوین برگزیده