تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۴۷
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۴۸۲۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد:

دخیل کردن مردم در مباحث تولیدی، بر رونق اقتصادی تاثیر مثبت دارد

دخیل کردن مردم در مباحث تولیدی، بر رونق اقتصادی تاثیر مثبت دارد
‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که دخیل کردن مردم در مباحث تولیدی علاوه بر تاثیر مثبت رونق اقتصادی، کمک شایانی به معیشیت مردم و افزایش اشتغال می‌شود.

به گزارش می‌متالز، در راستای بررسی مشکلات طرح‌های صنعتی و معدنی در بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه، مدیران صمت استان اقدام به بازدید میدانی از این مناطق کردند.

در جریان این بازدید، «سیدامیر تیمور موسویان»، مدیرکل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های ما استفاده بهینه از منابع طبیعی در راستای شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) است.

وی ادامه داد: دخیل کردن مردم در مباحث تولیدی علاوه بر تاثیر مثبت رونق اقتصادی، کمک شایانی به معیشیت مردم و افزایش اشتغال می‌شود.

مدیرکل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد، همچنین تاکید کرد: طرح تولیدی شن و ماسه نوروزی در شهر دیشموک با سرمایه ثابت ۱۱۴/۸۴۰ میلیون ریال و پیش بینی اشتغال ۹ نفر و طرح معدن ایلیا نیترات لیراب که فاز اول صنایع وابسته این طرح پودر سنگ و شن دانه‌بندی است، با پیش‌بینی اشتغال مستقیم ۲۰ نفر و پیش سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال، مورد بازدید قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این برنامه از طرح تولیدی گچ رفتاری با سرمایه ثابت ۱۶۱/۶۷۴ میلیون ریال و پیش‌بینی اشتغال ۲۰ نفر هم بازدید به عمل آمد.

موسویان همچنین گفت: این اداره کل ضمن دعوت از تمام سرمایه گذران واجد شرایط، نوید شرایط ایده‌آل با فرصت‌های مناسب را نیز می‌دهیم که ان‌شاءالله همه با هم در پیشرفت استان و ایران اسلامی سهیم باشیم.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده