تاریخ: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۱۴
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۴۸۵۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سخنگوی مرکز مبادله خبر داد

۱۴۷ شمش طلا معامله شد/ خرید شمش از ۳۳.۷ همت گذشت

۱۴۷ شمش طلا معامله شد/ خرید شمش از ۳۳.۷ همت گذشت
‌می‌متالز - به گفته سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، در چهل‌ودومین جلسه حراج شمش طلای این مرکز همه ۱۴۷ شمش طلای عرضه شده از سوی متقاضیان خریداری شد و حجم کل معاملات شمش طلا در این مرکز تا امروز از مرز ۳۳.۷ همت عبور کرد.

به گزارش می‌متالز، اصغر بالسینی، با اشاره به برگزاری چهل‌ودومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران گفت: امروز ۲۱ مردادماه، چهل‌ودومین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شد که از ۱۴۷ کیلوگرم (قطعه) شمش طلای عرضه‌شده در این حراج، همه ۱۴۷ قطعه شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار و میانگین قیمت چهار میلیارد و ۵۵۹ میلیون تومان، به ازای هر شمش طلا، در هر دو تالار معاملات خرد و عمده این مرکز از سوی متقاضیان معامله و خریداری شد.

وی افزود: بر این اساس و تا امروز طی چهل‌ و دو جلسه حراج شمش طلا از سوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، در مجموع ۷۹۶۷ کیلوگرم شمش طلا به فروش رسیده است که براساس آن حجم مجموع معاملات از مرز ۳۳.۷ هزار میلیارد تومان (همت) عبور کرد.

گفتنی است؛ امروز ۲۱ مردادماه، نرخ حواله ارز دلار در تالار معاملات مرکز مبادله ۴۴ هزار و ۷۰۹ تومان، حواله یورو ۴۸ هزار و ۸۱۰ تومان، حواله درهم ۱۲ هزار و ۱۷۴ تومان و حواله دربنار عراق به مبلع سه هزار و ۳۶۸ تومان معامله شد. همچنین نرخ اسکناس ارز دلار در تالار معاملات اسکناس این مرکز ۴۸ هزار و ۷۳۳ تومان، اسکناس یورو به مبلغ ۵۳ هزار و ۲۰۳ تومان، اسکناس درهم به مبلغ ۱۳ هزار و ۲۶۹ تومان و دینار عراق به مبلغ سه هزار و ۷۱۴ تومان معانله شد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده