تاریخ: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۳۲
بازدید: ۲۳
کد خبر: ۳۴۸۶۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
درآمد ۲ هزار و ۴۷۶ میلیارد تومانی "ومهان" از محل سود سهام محقق‌شده؛

ارزش بازار "ومهان" در نقطه امن ایستاد

ارزش بازار
‌می‌متالز - ارزش بازار پرتفوی بورسی "ومهان" در چهارمین از سال جاری در شرکت‌های بورسی برابر با ۳۰ هزار و ۳۶۳ میلیارد تومان به ثبت رسید.

به گزارش می‌متالز، گروه توسعه مالی مهر آیندگان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری خود را برابر با ۱۴ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان اطلاع‌رسانی کرد، "ومهان" میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری که در تیرماه به ثبت رساند مربوط به شرکت‌های فعال در بورس و شرکت‌های خارج از بازار سرمایه بود.

عمده‌ترین سرمایه‌گذاری گروه توسعه مالی مهر آیندگان در تیرماه مربوط به شرکت‌های بورسی بود، بهای تمام‌شده پرتفوی بورسی "ومهان" بالغ‌بر ۱۳ هزار و ۱۸۶ میلیارد تومان بود و مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در شرکت‌های غیربورسی برابر با یک هزار و ۶۹ میلیارد تومان بود.

ارزش بازار
بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری گروه توسعه مالی مهر آیندگان در پرتفوی بورسی در مقایسه با تیرماه سال گذشته ۱۸ درصد (معادل ۲ هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان) افزایش پیدا کرد، ارزش بازار پرتفوی بورسی "ومهان" در چهارمین از سال جاری در شرکت‌های بورسی برابر با ۳۰ هزار و ۳۶۳ میلیارد تومان به ثبت رسید.

ارزش بازار پرتفوی شرکت‌های بورسی "ومهان"

گروه توسعه مالی مهر آیندگان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۳۰ هزار و ۳۶۳ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۱۳۰ درصدی را به همراه داشت. 

ارزش بازار
عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در پرتفوی بورسی "ومهان" مربوط به شرکت «پالایش نفت اصفهان» و «صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس» با مبالغ ۲ هزار و ۵۴۵ میلیارد تومان و ۲ هزار و ۲۲۴ میلیارد تومان بود. بیشترین میزان ارزش بازار در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» در اختصاص شرکت «سرمایه‌گذاری غدیر» با ۵ هزار و ۵۲۶ میلیارد تومان بود.

"ومهان” با سرمایه ثبت‌شده ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی طی عملکرد ۴ ماهه در سال مالی منتهی به تیرماه سال ۱۴۰۳ از محل سود سهام محقق‌شده ۲ هزار و ۴۷۶ میلیارد تومان درآمد داشت و میزان درآمدی که در تیرماه از خود بر جای گذاشت برابر با یک هزار و ۵۹ میلیارد تومان شناسایی کرد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده