تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۰۰
بازدید: ۱۳
کد خبر: ۳۵۱۷۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
تسلط گروه توسعه مالی مهر آیندگان بر بازار با رشد ۱.۸ درصدی سرمایه‌گذاری‌ها؛

رشد ۲۴۲ میلیاردی "ومهان" در مسیر سرمایه‌گذاری‌های بورسی

رشد ۲۴۲ میلیاردی
‌می‌متالز - گروه توسعه مالی مهر آیندگان در مردادماه سال جاری با رشد ۲۴۲ میلیارد تومانی بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های بورسی خود، توانسته از روند نزولی گذشته عبور کند و به سطح ۱۳ هزار و ۴۲۸ میلیارد تومان برسد. سرمایه‌گذاری‌های بورسی این شرکت، که ۹۳ درصد کل سبد سرمایه‌گذاری‌های آن را شامل می‌شود، عمدتاً در صنعت محصولات شیمیایی بوده و سرمایه‌گذاری‌های غیربورسی نیز به بهای تمام‌شده یک هزار و ۸۷ میلیارد تومان ثبت شده است.

به گزارش می‌متالز، گروه توسعه مالی مهر آیندگان در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری از رشد ۲۴۲ میلیارد تومانی بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های بورسی خود خبر داده است.

رشد ۲۴۲ میلیاردی
"ومهان" در این ماه توانسته است بر روند نزولی گذشته غلبه کرده و رشدی ۱.۸ درصدی را محقق سازد و به سطح ۱۳ هزار و ۴۲۸ میلیارد تومان برسد. گفتنی است، بهای تمام‌شده جمع سرمایه‌گذاری‌های "ومهان" نیز در این دوره به ۱۴ هزار و ۵۱۵ میلیارد تومان افزایش یافته است.

رشد ۲۴۲ میلیاردی
همچون دوره‌های گذشته، سرمایه‌گذاری‌های بورسی این شرکت بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند و این میزان، ۹۳ درصد از کل سرمایه‌گذاری‌های آن را شامل می‌شود. عمده سرمایه‌گذاری‌های بورسی "ومهان" در صنعت محصولات شیمیایی به بهای تمام‌شده ۲.۵ همت بوده است که بیش از ۱۷ درصد سبد سرمایه‌گذاری آن را تشکیل می‌دهد.

رشد ۲۴۲ میلیاردی
سرمایه‌گذاری‌های غیربورسی گروه توسعه مالی مهر آیندگان نیز به بهای تمام‌شده یک هزار و ۸۷ میلیارد تومان در این دوره به ثبت رسیده است که بیشترین سهم سرمایه‌گذاری‌های آن مربوط به صنایع (فعالیت‌های کمکی به نهاد‌های مالی واسط) با بهای تمام‌شده ۹۷۳ میلیارد تومان بوده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده