تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۳۵
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۴۸۶۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سود عملیاتی ۱۳۸ درصدی در سه‌ماهه نخست؛

رشد خیره‌کننده "بنو"

رشد خیره‌کننده
‌می‌متالز - شرکت بیمه تجارت نو با سرمایه ثبت‌شده ۶۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار یک هزار و ۳۲۰ میلیارد تومانی، اقدام به انتشار صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۳ ماهه منتهی به خردادماه سال جاری کرده است. در این گزارش، شرکت از رشد ۵۹ درصدی درآمد حق بیمه ناخالص خود خبر داده است.

به گزارش می‌متالز، "بنو" در این دوره سه‌ماهه، عملکرد فوق‌العاده‌ای در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته از خود نشان داده است. به‌گونه‌ای که شرکت بیمه تجارت نو توانسته از زیان ۱۷۰ میلیارد تومانی خارج شود و بیش از ۶۵ میلیارد تومان سود عملیاتی را، معادل ۱۳۸ درصد، محقق سازد.

رشد خیره‌کننده
درآمد سرمایه‌گذاری از محل منابع بیمه‌ای این شرکت نیز با رشد ۱۴۵ درصدی به ۴۸ میلیارد و ۸۴۶ میلیون تومان افزایش یافته است. سایر درآمد‌های بیمه‌ای "بنو" نیز با ۱۹۱ درصد افزایش، به ۳۶ میلیارد تومان رسیده است. پس از کسر هزینه‌هایی همچون اداری و عمومی، سود عملیاتی آن به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان ثبت شده است.

رشد خیره‌کننده
در نهایت، سود خالص "بنو" به ارزش ۷۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای این دوره ۳ ماهه به ثبت رسیده است. گفتنی است که سود (زیان) پایه هر سهم در این دوره برابر با ۱۲۱ ریال به ثبت رسیده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده