تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۲۹
بازدید: ۳۷
کد خبر: ۳۴۸۶۹۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو همراه با کاروان زائران اربعین حسینی (ع)

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو همراه با کاروان زائران اربعین حسینی (ع)
‌می‌متالز - شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با همایش پیاده‌روی اربعین حسینی و هم‌راستا با ایفای مسوولیت‌پذیری اجتماعی، طرح «خدمات و امداد اربعین حسینی» را از ۲۴ مرداد تا پنجم شهریورماه امسال در نمایندگی‌های منتخب و با حضور ناوگان امدادی در مرز‌های منتهی به عراق اجرا می‌کند.

به گزارش می‌متالز، برنامه‌ریزی برای اجرای این طرح گسترده و معنوی از چند ماه قبل آغاز شده و تمهیدات لازم برای بسترسازی‌های ویژه این ایام و تامین و ارسال قطعات به نمایندگی‌های حاضر در طرح و سایر نیازمندی‌ها برای اجرای هر چه بهتر آن در دستور کار قرار گرفته است.

مدیران ایساکو برای بررسی نقاط قابل بهبود به نسبت سال‌های پیش و بررسی گلوگاه‌ها، نشست‌ها و کمیته‌های مختلفی در ستاد این شرکت در تهران و دفاتر منطقه‌ای ایساکو اهواز، همدان و آذربایجان تشکیل دادند تا این طرح نیز با ارایه بهترین خدمات و رضایتمندی هر چه بیش‌تر مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو اجرا شود.

در این طرح ۲۵ نمایندگی در شهر‌های پیرانشهر، مریوان، سرپل ذهاب، اسلام‌آباد غرب، مهران، ایلام، خرمشهر، آبادان، اهواز، ایوان، دزفول، شوشتر، شوش، همدان، گیلان غرب، سنندج، خرم‌آباد و کرمانشاه و یک چادر خدماتی مستقر در مرز چذابه و همچنین فروشگاه‌های مجاز کشیک، آماده خدمت به هم‌وطنان هستند. 

این نمایندگی‌ها، ضمن آمادگی کامل با در نظر گرفتن شرایط خاص مشتریان و گرمای هوا با تمام توان تلاش خواهند کرد که در اسرع وقت تعمیرات خودرو‌ها را با استفاده از دانش فنی کارکنان نمایندگی‌ها انجام دهند تا ادامه سفر زائران حرم حسینی (ع) تسریع شود.

در طرح خدمات اربعین امسال، ۱۱۵ اکیپ امدادی؛ شامل ۵۴ خودروی امداد برای انجام تعمیرات در محل، ۳۶ خودروبر، ۱۱ خودرو چندمنظوره و ۱۳ پایگاه ثابت امدادی با حضور امدادگران مجرب و بهره‌مندی از قطعات استاندارد و مورد تایید شرکت خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو در مرز‌های مهران، خسروی، چذابه، شلمچه، تمرچین و باشماق مستقر شده‌اند. کارکنان حاضر در این طرح نیز تمام کوشش خود را به کار خواهند بست تا در سریع‌ترین زمان ممکن درخواست مشتریان را به نتیجه برسانند و هم‌وطنان به سفر معنوی خود ادامه دهند.

از دیگر ویژگی‌های طرح اربعین سال ۱۴۰۳ مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، رایگان بودن «اجرت تعمیرات امدادی»، «حمل خودرو به نمایندگی» و «هزینه ایاب و ذهاب» اعزام امدادگر به محل درخواست مشتریان، برای دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو است. 

ارایه خدمات عمومی به تمامی خودرو‌ها توسط این شرکت، انجام خواهد شد. این خدمات شامل حمل استاندارد خودرو به نزدیک‌ترین تعمیرگاه یا نمایندگی، تعویض باتری و باتری کمکی، سوخت‌رسانی، بازکردن در‌های خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس است.

هم‌وطنان می‌توانند در طول مسیر رفت و برگشت از ایران به کشور عراق و بالعکس در صورت نیاز به هر گونه خدمات امدادی، از طریق اپلیکیشن ایساکو یا تماس با مرکز پاسخ‌گویی و امداد ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ درخواست‌های خود را ثبت کنند.

منبع: ایکوپرس

عناوین برگزیده