تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۲۱
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۳۴۹۶۱۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

حضور فعال ایران در نمایشگاه بین‌المللی اتومبیلیتی مسکو

حضور فعال ایران در نمایشگاه بین‌المللی اتومبیلیتی مسکو
‌می‌متالز - نمایندگان صنعت خودرو ایران برای سومین سال پیاپی با برپایی پاویون اختصاصی در نمایشگاه بین‌المللی اتومبیلیتی ۲۰۲۴ مسکو، آخرین محصولات و دستاورد‌های خود را در این صنعت عرضه کردند.

به گزارش می‌متالز، نمایشگاه بین‌المللی اتومبیلیتی ۲۰۲۴ مسکو با حضور جمعی از مسوولان وزارت صمت ایران و تعدادی از شرکت‌های ایرانی کار خود را آغاز کرد.

گفتنی است؛ پاویون اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در فضایی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و با شرکت بیش از ۵۰ نفر از صنعتگران و بازرگانان ایرانی در قالب هیأت تجاری و نمایشگاهی، دایر شد. همچنین در این نمایشگاه نمایندگان صنعت خودرو ایران، قطعات خودرو، مواد شیمیایی مورد استفاده در اتومبیل، لوازم جانبی و سایر محصولات مرتبط با تعمیر و نگهداری خودرو، مجموعه‌ای از محصولات جدید خود را به نمایش درآورده‌اند.

شایان ذکر است که علاوه بر ایران کشورهای، چون چین، هند، ترکیه، مالزی، چین تایپه و مصر با برپایی پاویون ملی، محصولات جدید خود در صنعت خودرو را در معرض دید بازدیدکنندگن قرار دادند.

در همین رابطه «کاظم جلالی» سفیر ایران در روسیه از این نمایشگاه به‌عنوان فرصتی مناسب برای به نمایش گذاشتن توانمندی‌های صنعت خودرو، لجستیک و قطعه‌سازی یاد کرد و گفت: صنعت خودرو جمهوری اسلامی ایران فعالیت‌های چشمگیری در عرصه تولید خودرو و قطعه‌سازی دارد و آماده تقویت همکاری‌ها با همسایگان و کشور‌های دوست از جمله فدراسیون روسیه است.

جلالی تاکید کرد: مناسبات ایران و روسیه در حال توسعه است و دو کشور در حال همکاری در حوزه‌های مختلف هستند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده