تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۳۷
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۴۸۷۵۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
گزارش عملکرد یک ماهه تیر ۱۴۰۳؛

تولیدات “ساراب” ۱۸ درصد افزایش یافت

تولیدات “ساراب” ۱۸ درصد افزایش یافت
‌می‌متالز - با مقایسه حجم تولید محصولات شرکت سیمان داراب در تیر سال جاری نسبت به خرداد ۱۴۰۳ شاهد رشد ۱۸ درصدی در تولیدات این شرکت خواهیم بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت سیمان داراب در دوره یک ماهه تیر ۱۴۰۳ توانست درآمدی ۷۹۵ میلیارد و ۶۹۳ میلیون ریالی را کسب کند. درآمد عملیاتی این شرکت در خرداد ۱۴۰۳، ۸۰۱ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال بود.

بر همین اساس درآمد عملیاتی این شرکت در دوره یک ماهه تیر ۱۴۰۳ نسبت به دوره یک ماهه خرداد ۱۴۰۳ با افت ۰/۷ درصدی همراه شد.

درآمد عملیاتی این شرکت در تیر ۱۴۰۲، ۷۱۳ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال بود. بر این اساس درآمد شرکت سیمان داراب در تیر سال جاری نسبت به دوره مشابه آن در سال گذشته با رشد ۱۱ درصدی همراه شد.

از مجموع درآمد عملیاتی شرکت سیمان داراب در تیر سال جاری، ۱۰۰ درصد آن به فروش داخلی محصولات این شرکت اختصاص داشت.

این شرکت در خرداد ۱۴۰۳، نیز ۱۰۰ درصد از مجموع درآمد عملیاتی خود را از فروش داخلی محصولات خود کسب کرد.

همچنین در تیر سال گذشته این شرکت ۱۰۰ درصد از مجموع درآمد عملیاتی خود را از فروش داخلی محصولات خود به دست آورد.

روند تولید ” ساراب “

مجموع حجم تولید محصولات شرکت سیمان داراب در تیر ۱۴۰۳، ۱۵۰ هزار و ۸۲۴ تن در سامانه کدال درج شد. در خرداد ۱۴۰۳ نیز مجموع حجم تولیدات این شرکت ۱۲۷ هزار و ۴۹۶ تن بود.

با مقایسه حجم تولید محصولات این شرکت در تیر سال جاری نسبت به خرداد ۱۴۰۳ شاهد رشد ۱۸ درصدی در تولیدات این شرکت خواهیم بود.

همچنین مجموع حجم تولیدات ” ساراب ” در دوره یک ماهه تیر ۱۴۰۲ برابر با ۱۷۸ هزار و ۸۰۶ تن بود. در نتیجه شاهد افت ۱۵ درصدی حجم تولیدات این شرکت در تیر ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه آن در سال گذشته بودیم.

روند فروش محصولات

این شرکت در تیر ۱۴۰۳، ۴۹ درصد از مجموع محصولات تولید شده خود را به فروش رساند. همچنین در خرداد ۱۴۰۳، ۶۲ درصد از مجموع محصولات تولید شده خود را به فروش رساند.

مجموع حجم فروش محصولات شرکت مذکور در تیر ۱۴۰۳، ۷۴ هزار و ۶۶۹ تن در کدال درج شد.

در حالی که مجموع حجم فروش محصولات تولیدی شرکت در خرداد ۱۴۰۳، ۷۹ هزار و ۷۴۸ تن بود. بر این اساس مجموع حجم فروش محصولات شرکت در تیر ۱۴۰۳ نسبت به خرداد ۱۴۰۳ با افت ۶ درصدی روبه‌رو شد. در تیر ۱۴۰۲، مجموع حجم فروش محصولات این شرکت ۴۴ درصد از حجم تولیدات آن معادل با ۷۸ هزار و ۶۸۶ تن بود.

در نتیجه مجموع حجم فروش محصولات این شرکت در تیر ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افت ۵ درصدی همراه شد.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده