تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۴۰
بازدید: ۲۸
کد خبر: ۳۴۸۸۶۹
حدادی تشریح کرد

افزایش سرعت اینترنت مطالبه کمیسیون صنایع از وزیر پیشنهادی ارتباطات

افزایش سرعت اینترنت مطالبه کمیسیون صنایع از وزیر پیشنهادی ارتباطات
‌می‌متالز - عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس نشست کمیسیون متبوعش با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات رو تشریح کرد.

به گزارش می‌متالز، علی حدادی در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه، ۲۳ مرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن به حضور ستار هاشمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات بررسی شده در این نشست وضعیت اجرای شبکه ملی اطلاعات بود که در حال حاضر ۶۰ درصد این شبکه اجرایی شده است و وزیر پیشنهادی نیز تاکید کرد که شبکه ملی اطلاعات باید به صورت کامل اجرایی شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اجرای فیبر نوری از دیگر برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات بود؛ برای اجرای این پروژه اعتبارات مناسبی در بودجه پیش‌بینی شده است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با اشاره به برنامه هاشمی برای پیشرفت اقتصاد دیجیتال، افزود: این موضوع یکی از محوری‌ترین برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات است؛ آقای هاشمی بر اجرای قانون دوام نیز تاکید کرد.

حدادی درباره صحبت وزیر پیشنهادی درخصوص فیلترینگ، ادامه داد: اقای هاشمی بیان کرد که براساس سیاست‌های کلی عمل می‌کند.

وی در ادامه به این نکته نیز اشاره کرد که مردم از سازوکار فعلی رضایت ندارند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به صحبت اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، بیان کرد: اعضای کمیسیون صنایع بر افزایش سرعت اینترنت تاکید داشتند.

تعاملات بین‌المللی بر پایه ایران اسلامی برنامه صالحی

وی در ادامه به حضور سیدعباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد در کمیسیون صنایع و معادن مجلس اشاره کرد و گفت: وزیر پیشنهادی برنامه خود در حوزه فرصت‌ها و تهدید‌ها را تشریح کرد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم بیان کرد: اشتغال زودبازده در بحث‌های فرهنگی، استفاده از نخبگان و تعاملات بین‌المللی بر پایه ایران اسلامی از برنامه‌های وزیر پیشنهادی فرهنگ در حوزه فرصت‌ها بود.

حدادی تصریح کرد: متاسفانه از ظرفیت مساجد در حوزه فرهنگی به درستی استفاده نشده است که باید به این ظرفیت توجه ویژه شود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم اضافه کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در نشست کمیسیون صنایع مطرح شد، بیمه خبرنگاران و توجه به وضعیت معیشتی آنها بود.

برنامه مناسب وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در توسعه

براساس این گزارش حدادی در ادامه به نشست کمیسیون صنایع و معادن با غلامرضا نوری وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: وزیر پیشنهادی برنامه مناسبی در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی و توسعه کشاورزی دارد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با بیان اینکه یکی از مشکلات حوزه کشاورزی انحصار در واردات و توزیع نهاده‌های دامی و کشاورزی است، در تشریح نقطه نظرات اعضای کمیسیون در نشست مشترک با نوری بیان کرد: در حال حاضر کشاورزان در تامین آب کشاورزی با مشکل جدی روبه‌رو هستند از سوی دیگر چاه‌های کشاروزی شناسنامه‌دار نشدند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ضرورت تامین تسهیلات موردنیاز کشاروزان، تصریح کرد: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی وعده داد که تمام تلاش خود را برای تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان و رفع مشکلات این قشر به کار برد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده