تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۰:۲۷
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۴۸۸۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از ابتدای ماه صفر تا هفتم صفر؛

بیش از ۲۷۹ هزار زائر از پایانه‌های مرزی خوزستان تردد کردند

بیش از ۲۷۹ هزار زائر از پایانه‌های مرزی خوزستان تردد کردند
‌می‌متالز - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۲۷۹ هزار و ۲۵۷ زائر از ابتدای ماه صفر تا روز ۲۲ مردادماه از پایانه‌های مرزی استان تردد داشتند.

به گزارش می‌متالز، محمد جولانژاد با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی چذابه از ۱۶ تا ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ اظهار کرد: در این مدت ۱۰ هزار و ۳۰۳ نفر از پایانه مرزی چذابه وارد شده و ۳۳ هزار و ۴۴۱ زائر ایرانی از این پایانه خارج شدند.

وی با اشاره به تردد ۵۰ هزار و ۶۴۷ نفر از پایانه مرزی چذابه افزود: در این مدت ورود ۲ هزار و ۸۹۶ نفر و خروج ۴ هزار و ۷ نفر خارجی از این پایانه ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی شلمچه در این بازه زمانی عنوان کرد: ۴۳ هزار و ۸۵۳ نفر از مرز شلمچه ورود کرده و ۱۵۵ هزار و ۵۸۵ زائر ایرانی از طریق این مرز خارج شدند.

جولانژاد ادامه داد: در این مدت ۲۲۸ هزار و ۶۱۰ زائر از مرز شلمچه تردد کردند و در این زمینه ورود ۱۱ هزار و ۸۱۹ نفر و خروج ۱۷ هزار و ۳۵۳ نفر خارجی از این پایانه به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به ثبت تردد زائران اربعین حسینی در روز ۲۲ مرداد اظهار کرد: در این روز تردد ۷۱ هزار و ۲۸۷ نفر از ۲ پایانه مرزی خوزستان ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده