تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۰:۵۶
بازدید: ۱۷
کد خبر: ۳۵۰۱۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از ۱۶ مرداد تا ۴ شهریورماه؛

ثبت تردد بیش از ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار زائر اربعین از مرز‌های خوزستان

ثبت تردد بیش از ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار زائر اربعین از مرز‌های خوزستان
‌می‌متالز - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان از ثبت تردد دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۷۶۵ زائر اربعین حسینی در مرز‌های شلمچه و چذابه در استان خوزستان از ۱۶ مردادماه تا ۴ شهریورماه خبر داد.

به گزارش می‌متالز، محمد جولانژاد، با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی خوزستان از ۱۶ مرداد تا چهارم شهریور ۱۴۰۳ اظهار کرد: در این مدت ۸۹۵ هزار و ۳۲۸ زائر ایرانی وارد شده‎‌اند که ۲۱۵ هزار و ۸۲۸ نفر از مرز چذابه و ۶۷۹ هزار و ۵۰۰ زائر از مرز شلمچه بوده است.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی خروج یک میلیون و ۳۳ هزار و ۸۰ زائر ایرانی ثبت شده است که از این تعداد ۷۶۲ هزار و ۶۵۲ نفر از مرز شلمچه و ۲۷۰ هزار و ۴۲۸ زائر از مرز چذابه خارج شده‌اند.

جولانژاد ادامه داد: در این مدت ۲۲۵ هزار و ۴۹۶ زائر خارجی از دو پایانه مرزی خارج شده است که ۹۸ هزار و ۴۳۴ زائر از شلمچه و ۱۲۷ هزار و ۶۲ نفر از چذابه تردد کرده‌اند. همچنین در این بازه ۴۸ هزار و ۸۶۱ زائر خارجی وارد شده‌اند که از این تعداد ورود ۳۱ هزار و ۹۲۳ نفر از پایانه مرزی شلمچه و ۱۶ هزار و ۹۳۸ نفر از پایانه مرزی چذابه ثبت شده است.

وی با اشاره به ثبت تردد زائران اربعین حسینی در روز چهارم شهریور اظهار کرد: در این روز تردد ۱۰۵ هزار و ۵۶۱ از دو پایانه مرزی خوزستان ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده