تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۵۴
بازدید: ۱۶
کد خبر: ۳۴۸۹۶۲
سرویس خبر : انرژی

تامین هزارمیلیون کیلووات ساعت انرژی برای سامانه‌های سرمایشی تهران

تامین هزارمیلیون کیلووات ساعت انرژی برای سامانه‌های سرمایشی تهران
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام این که در مردادماه ۱۵ درصد انرژی بیشتر جهت سیستم‌های سرمایشی و کولر‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تهران تامین شده است.

به گزارش می‌متالز، «کامبیز ناظریان» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، با اشاره به اینکه بالغ بر نیمی از مصرف برق کلان شهر تهران در ساعات پیک بار تابستان مربوط به سامانه‌های سرمایشی است گفت: طی مردادماه امسال با هدف تأمین آسایش و آرامش هموطنان، یک هزار و ۱۵۰ میلیون کیلووات ساعت در ساعات اوج بار به منظور تأمین برق مورد نیاز سامانه‌های سرمایشی در شبکه برق پایتخت توزیع شده است.

وی با بیان اینکه اولویت این شرکت؛ آسایش مشترکان است یادآور شد: این رقم به معنای آن است که تنها در مردادماه، توزیع انرژی در شهر تهران ویژه مصارف سامانه‌های سرمایشی بیش از ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش داشته است.

ناظریان خاطرنشان کرد: مصرف برق سامانه‌های سرمایشی فشار مضاعفی را به شبکه برق وارد می‌کند، به همین دلیل از هموطنان درخواست داریم با رعایت راهکار‌های ساده، همچون پرهیز از استفاده از دور تند کولر‌های آبی، تنظیم دمای کولر‌های گازی بر روی عدد ۲۵ یا حداقل ۲۴ درجه و نصب سایه‌بان بر روی کولر‌های آبی به کاهش مصرف برق در این بخش کمک کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده