تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۳۴
بازدید: ۲۵
کد خبر: ۳۴۹۰۳۶
سرویس خبر : انرژی

مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس از وزیر پیشنهادی نفت حمایت می‌کند

مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس از وزیر پیشنهادی نفت حمایت می‌کند
‌می‌متالز - رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس از حمایت قاطع نمایندگان این استان از وزیر پیشنهادی نفت خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «مصطفی مطورزاده» بیان کرد: پس از نشست‌های طولانی و دقت‌نظر در برنامه تقدیمی محسن پاک‌نژاد به مجلس شورای اسلامی برای تصدی مسوولیت خطیر وزارت نفت و با توجه به توضیحات وی در نشست کمیسیون‌های مختلف مجلس، مجمع نمایندگان استان خوزستان درباره حمایت قاطعانه از وزیر پیشنهادی نفت به جمع‌بندی رسید.

وی افزود: مجمع نمایندگان خوزستان به‌عنوان قطب تولید و استخراج نفت و فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی در کشور به اقناع کامل و کافی رسیدند که در شرایط کنونی آقای پاک‌نژاد به‌عنوان فردی کاردان، متخصص و با سوابق اجرایی گسترده شایسته‌ترین گزینه برای اداره صنعت نفت است.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به تسلط وزیر پیشنهادی نفت بر امور فنی، مهندسی، بازرگانی، تجارت نفت و دیپلماسی انرژی و آشنایی با بازار‌های جهانی و اوپک (سازمان کشور‌های صادرکننده نفت) گفت: رفتار‌های انسانی و اخلاق‌مدارانه وی مورد قبول بیشتر کارکنان صنعت نفت است.

مطورزاده با تاکید بر تامین مصالح ملی کشور و توجه به مسائل صنعت گسترده نفت در مناطق نفت‌خیز و گازخیز به ویژه استان خوزستان تصریح کرد: از رئیس‌جمهوری که انتخابی بسیار شایسته برای وزارت نفت داشته‌اند قدردانی کرده و حمایت کامل خود را همراه با جلب نظر نمایندگان محترم ملت در مجلس از آقای پاک‌نژاد اعلام می‌کنیم و ان‌شاءالله این حمایت پس از انتخاب ایشان نیز استمرار یابد.

منبع: شانا

عناوین برگزیده