تاریخ: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۳۶
بازدید: ۵۴
کد خبر: ۳۴۹۱۰۹
سرویس خبر : اجتماعی
رئیس توسعه و تکامل منطقه‌ای فولاد مبارکه:

تجهیز ۱۱۰ خانه ورزشی روستایی با هدف برقراری عدالت اجتماعی توسط فولاد مبارکه انجام شد

تجهیز ۱۱۰ خانه ورزشی روستایی با هدف برقراری عدالت اجتماعی توسط فولاد مبارکه انجام شد
‌می‌متالز - رئیس توسعه و تکامل منطقه‌ای فولاد مبارکه در حاشیه آئین اهدای تجهیزات ورزشی به خانه‌های ورزش روستایی اصفهان به همت فولاد مبارکه گفت: در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی تجهیز ۱۱۰ خانه ورزشی روستایی با هدف برقراری عدالت اجتماعی توسط فولادمبارکه انجام شد.

به گزارش می‌متالز، غلامرضا پوربافرانی رئیس توسعه و تکامل منطقه‌ای فولاد مبارکه در حاشیه آئین اهدای تجهیزات ورزشی به خانه‌های روستایی اظهار کرد: فولاد مبارکه اقدامات مختلفی را در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی انجام داده است که ارسال تجهیزات ورزشی به خانه‌های ورزشی روستایی در ادامه همین مسیر و برقراری عدالت اجتماعی است.

وی ادامه داد: طبق توافقات انجام شده با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیئت ورزش روستایی استان، مقرر شد تا ۱۱۰ خانه ورزش روستایی تجهیز شود که مرحله اول آن با ارسال ۵۵ بسته ورزشی امروز انجام شد.

پوربافرانی با اشاره به اینکه اصفهان در این مسیر و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی پیش قدم است، گفت: با توجه به گستردگی روستا‌ها می‌طلبد که این فعالیت‌ها مستمر باشد و حتی ذکر شده تجهیز بیش از ۲۰۰ خانه ورزشی روستایی در دستور کار قرار دارد.

رئیس توسعه و تکامل منطقه‌ای فولاد مبارکه ادامه داد: هر بسته ورزشی شامل میز پینگ پونگ، شطرنج، دارت، تاتمی و … به ارزش ۳۵ میلیون تومان است و از روستا‌های شرق تا غرب استان به این امکانات تجهیز خواهند شد.

وی یادآور شد: فولاد مبارکه در عمل به مسوولیت اجتماعی خود اهدافی را دنبال خواهد کرد که به صورت پایدارُ مستمر و عامل المنفعه است و کمک به اقشار مختلف به ویژه قشر محروم را در برنامه دارد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده