تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۳۲
بازدید: ۲۳
کد خبر: ۳۴۹۳۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بازار رمزارزها؛

انباشت بیش از ۲۳ هزار بیت‌کوین

انباشت بیش از ۲۳ هزار بیت‌کوین
‌می‌متالز - بر اساس داده‌های کوین گلس، برداشت‌های استراتژیک از پلتفرم‌های اصلی مانند کوین بیس و بیت فینکس منجر به انباشت بیش از ۲۳هزار بیت‌کوین شده است.

به گزارش می‌متالز، پیش از این گزارش شد که انباشت بیت‌کوین منعکس‌کننده سطوح سال ۲۰۱۹ است و نشان می‌دهد افزایش سهموی ۱۰۰ هزار دلاری قریب‌الوقوع است، همچنین این مورد گمانه‌زنی‌هایی را برانگیخته است که قیمت برخی آلت‌کوین‌ها افزایش می‌یابد.

کریپتو نوشت، به‌طور خلاصه، افزایش قیمت بیت‌کوین به پنج عامل کلیدی برداشت‌های استراتژیک، جریان‌های قوی صندوق‌های قابل معامله در بورس، افزایش علاقه سازمانی، نفوذ سیاسی و انتظارات کاهش نرخ فدرال رزرو نسبت داده می‌شود.

بیش از ۲۳هزار بیت‌کوین به‌صورت استراتژیک از صرافی‌های بزرگی خارج شده که نشان دهنده اعتماد قوی از سوی دارندگان بلندمدت است.

سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه از سوی موسساتی مانند بلک راک و فیدلیتی در صندوق‌های قابل معامله در بورس، باعث افزایش صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین شده که نشان‌دهنده افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران است.

شرکت‌هایی مانند گلدمن ساکس و مورگان استنلی به‌طور فزاینده‌ای در صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین سرمایه‌گذاری و وضعیت بیت‌کوین را به‌عنوان دارایی معتبر تقویت می‌کنند.

انتخابات ایالات‌متحده باعث ایجاد خوش‌بینی در بازار می‌شود و نامزد‌های طرفدار رمزارز‌ها در چشم‌انداز مثبت بیت‌کوین نقش دارند.

پیش‌بینی کاهش نرخ فدرال رزرو، جذابیت بیت‌کوین را به‌عنوان پوششی در برابر تورم افزایش می‌دهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۰۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۶۱ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۵.۷۵ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۵۰ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸.۱۶ میلیارد دلار است که ۳۲.۳۳ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۲.۸۸ میلیارد دلار است که ۵.۹۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۴.۰۸ میلیارد دلار است که ۹۱.۵۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده