تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۱۷
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۳۴۹۵۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
موافق وزیر پیشنهادی صمت

مختار: اتابک می‌تواند نقش تحولی در عرصه خودرو، فولاد و مس ایفا کند

مختار: اتابک می‌تواند نقش تحولی در عرصه خودرو، فولاد و مس ایفا کند
‌می‌متالز - نماینده آبادان در مجلس، وزیر پیشنهادی صمت را مدیر شایسته‌ای برای این مسوولیت دانست و گفت: اتابک می‌تواند نقش تحولی در عرصه خودرو، فولاد و مس ایفا کند.

به گزارش می‌متالز، جلیل مختار در جلسه علنی نوبت عصر روز دوشنبه به عنوان موافق سیدمحمد اتابک وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: مبارزه با بحران‌های وزارت صمت از عهده هر کسی برنمی‌آید؛ وزارت صمت به مدیر و فرمانده کاردان نیاز داریم که اتابک نشان داده مدیر شایسته‌ای برای این مسئولیت است.

وی افزود: برای وزارت صمت به وزیری با کارنامه و برنامه مناسب و دارای اراده و توان لازم برای تحقق برنامه هایش نیاز داریم؛ مدیری که اهل صنعت و آشنا به حوزه‌های معدن و تجارت باشد که این ویژگی‌ها را آقای اتابک دارد.

مختار با تشکر از رییس‌جمهور برای معرفی اتابک گفت: اتابک از بهترین مدیران صنعتی بوده که با رای ما می‌تواند به یکی از بهترین وزیران کشور تبدیل شود.

وی اظهار کرد: آقای اتابک می‌تواند ارتباط موثر بین بخش خصوصی و دولتی در حوزه صنعت برقرار کند. او در حوزه تجارت شناخت خوبی نسبت به بازار‌های صادراتی دارد و می‌تواند در راستای بتقویت و توسعه تجارت کمک کند.

به گفته وی، وزیر پیشنهادی صمت به اصول مذاکره و امور بین‌الملل شناخت کافی دارد و می‌تواند در عرصه خودرو، فولاد و مس به عنوان مدیر تحول گر نقش ایفا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده